تراشه اسنپدارگون 670 مورد سنجش گیک‌بنچ قرار گرفت؛ میان‌رده‌ای پرچمدار!

به‌تازگی یک دیوایس جدید از کمپانی “360 موبایلز” با شماره مدل 1809-A01 در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که به چیپست اسنپدارگون 670 مجهز شده است. امتیازهای کسب شده توسط این تراشه نشان می‌دهد که اسنپدراگون 670 لایق عنوانی فراتر از میان‌رده است.

پیش‌تر نیز یک اسمارت‌فون با بهره‌گیری از همین چیپست مورد سنجش گیک‌بنچ قرار گرفته بود که در بخش پردازش تک هسته‌ای امتیاز 1844 و در بخش پردازش با چند هسته نیز امتیاز 5689 را کسب کرده بود. تراشه اسنپدارگون 670 مطابق فناوری 10 نانومتری تولید شده و برخلاف مدل‌های قبلی، توسعه آن بر اساس معماری قدیمی big.LITTLE نبوده است.

در این چیپست به جای استفاده از ترکیب چهار هسته قدرتمند و چهار هسته ضعیف‌تر، از ترکیب 6 هسته ضعیف و 2 هسته قدرتمند استفاده شده است. هسته‌های ضعیف‌تر از نوع کریو 300 نقره‌ای (نمونه‌های شخصی‌سازی شده کورتکس A55) بوده و حداکثر فرکانس کاری آن‌ها به 1.7 گیگاهرتز می‌رسد. این در حالی است که دو هسته قوی‌تر از نوع کریو 300 طلایی (نمونه‌های شخصی‌سازی شده کورتکس A75) هستند و فرکانس نهایی آن‌ها 2.6 گیگاهرتز خواهد بود.

در نتایجی که توسط دیوایس 360 موبایلز کسب شده، این اسمارت‌فون در بخش پردازش تک هسته‌ای امتیاز 1889 و در بخش پردازش چند هسته‌ای نیز امتیاز 5938 را کسب کرده است. این هندست از 6 گیگابایت رم استفاده می‌کند و سکان هدایت آن را اندروید 8.1 اوریو در دست دارد. از آن‌جا که چیپست مورد استفاده در این اسمارت‌فون هنوز عرضه نشده است، انتظار می‌رود که زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این هندست باقی مانده باشد.

3 در مورد “تراشه اسنپدارگون 670 مورد سنجش گیک‌بنچ قرار گرفت؛ میان‌رده‌ای پرچمدار!”

  1. آقا چه فایده…اسنپ دراگون اینارو میسازه به عنوان میان رده , ولی شرکتا یا کلا استفاده نمیکنن ,یا هم وقتی استفاده میشه قیمت گوشی پرچم دارو میزارن روش!

  2. والله من هنوز میان رده با اسنپ۶۶۰ ندیدم که کلی ازش تعریف شد اینجا و همه منتظرش بودن بخاطر بنچمارکهای خوبش حالا ۶۷۰ هم اومد ببینیم چه شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH