تصاویر گوشی‌های ویوو Y71 و ویوو Y71A در دیتابیس TENAA نمایان شد

گوشی‌های ویوو Y71 و ویوو Y71A حدود دو هفته پیش در وب‌سایت TENAA رویت شده بودند اما در آن زمان تنها تاییدیه این دو دیوایس درج شده و هیچ تصویری از آن‌ها به ثبت نرسیده بود. حال پس از گذشت این زمان دو هفته‌ای، اکنون شاهد قرارگیری تصاویر این دو هندست در صفحه مربوط به آن‌ها هستیم.

آن‌گونه که از تصاویر مربوطه استنباط می‌شود، این دو گجت از نظر طراحی هیچ‌گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. در شایعات منتشر شده شنیدیم که گوشی ویوو Y71A در واقع همان ویوو Y71 خواهد بود که از نظر سخت‌افزاری نیز با آن مشابه است اما تنها تفاوت میان این دو به نوع شبکه ارتباطی مورد استفاده‌شان برمی‌گردد. ظاهرا نسخه A منحصرا برای کشور چین تدارک دیده شده است.

هر دو مدل مورد نظر دارای نمایشگری 5.99 اینچی بوده که رزولوشن آن به 1440 در 720 پیکسل (اچ‌دی) است. ویوو برای این دو محصول جدید 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت در نظر گرفته که البته به لطف وجود درگاه کارت حافظه می‌توان آن را افزایش داد. یک تراشه چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز نیز وظیفه پردازش اطلاعات را به انجام می‌رساند.

برای دوربین اصلی این دو دیوایس یک لنز 13 مگاپیکسلی انتخاب شده است. ضمن آن‌که دوربین سلفی این دستگاه‌ها نمونه‌ای 5 مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری 3285 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی هر دو دستگاه را بر عهده دارد. نکته مثبت درخصوص این دو اسمارت‌فون، بهره‌مندی آن‌ها از اندروید 8.1 اوریو است.

گجت‌های مورد نظر ما طولی معادل 155.87 میلی‌متر، عرضی برابر با 75.74 میلی‌متر و ضخامتی 7.8 میلی‌متری دارند و وزن آن‌ها به 150 گرم می‌رسد. انتظار داریم که گوشی‌های ویوو Y71 و ویوو Y71A در رنگ‌های مشکی و رزگلد عرضه شوند.

3 در مورد “تصاویر گوشی‌های ویوو Y71 و ویوو Y71A در دیتابیس TENAA نمایان شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH