جدیدترین پوسترهای مربوط به گوشی‌های خانواده موتورولا موتو G6 منتشر شد

ظاهرا همه چیز برای رونمایی از اعضای خانواده موتو G6 آماده شده است، زیرا اخیرا شاهد انتشار پوستر گوشی‌های موتو G6، موتو G6 Play و G6 Plus بودیم. تمرکز تصاویر منتشر شده بر روی ویژگی‌های جدید دوربین و بزرگ‌تر شدن اندازه این محصولات بوده و نمی‌توان از آن‌ها اطلاعات جدیدی به‌دست آورد.

شاید بارزترین ویژگی موجود، مربوط به فقدان حسگر اثر انگشت در جلوی این گوشی‌ها می‌شود. بر اساس گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بود انتظار داشتیم که حسگر اثر انگشت گوشی‌های G6 و نسخه پلاس در جلوی آن‌ها و در گوشی موتو G6 پلی نیز در پشت دستگاه تعبیه شده باشد. البته احتمال آن وجود دارد که پوسترهای یاد شده تنها حاوی رندرهایی از این گوشی‌ها باشند و با جزئیات مربوط به طراحی آن‌ها تفاوت‌هایی داشته باشد. بد نیست بدانید دوربین سلفی در هر سه گوشی این خانواده از فلش LED بهره می‌برد.

در یکی دیگر از تصاویر، وجود دوربین دوگانه در این محصولات نیز تایید می‌شود اما این که این ویژگی مربوط به کدام مدل است در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. انتظار می‌رود گوشی موتو G6 پلی از یک دوربین و مدل‌های معمولی و پلاس نیز از دوربینی دوگانه بهره‌مند باشند. با توجه به انتشار این تصاویر و البته گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده‌اند، باید منتظر رونمایی رسمی و عرضه این محصولات در هفته‌های پیش رو باشیم.

3 در مورد “جدیدترین پوسترهای مربوط به گوشی‌های خانواده موتورولا موتو G6 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH