گوشی سامسونگ گلکسی S9 مینی در گیک‌بنچ رویت شد

سامسونگ در سال 2014 یک نسخه ضعیف‌تر از پرچم‌دار خود را با نام گلکسی S5 مینی رونمایی کرد، با این حال سه پرچم‌دار بعدی این کمپانی یعنی، گلکسی S6، گلکسی S7 و گلکسی S8 فاقد نسخه مینی بودند. ظاهرا قرار است عرضه چنین نسخه‌ای برای کهکشانی‌های جدید انجام پذیرد و شاهد معرفی گلکسی S9 مینی باشیم.

اخیرا خبرهایی از چین مبنی بر معرفی یک نسخه مینی از گلکسی S9 منتشر شده و حتی گفته شده که این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-G8750 روانه بازار می‌شود. تنها اندکی پس از انتشار این خبرها، یک اسمارت‌فون ساخت سامسونگ با شماره مدل SM-G8750 در دیتابیس گیک‌بنچ رویت شد. به نظر می‌رسد گلکسی S9 مینی واقعا وجود دارد!

این هندست در لیست منتشر شده توسط گیک‌بنچ از اندروید 8.0 اوریو استفاده می‌کند. هم‌چنین این دستگاه به عنوان اولین نمونه تولیدی سامسونگ به چیپست اسنپدارگون 660 مجهز شده است و توسط 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. گلکسی S9 مینی توانسته در آزمایشات گیک‌بنچ در بخش پردازش تک هسته‌ای امتیاز 1619 و در بخش پردازش چند هسته‌ای نیز امتیاز 5955 را کسب کند.

از دیگر جزئیات گلکسی S9 مینی اطلاعاتی در دسترس نیست. با این حال انتظار می‌رود این اسمارت‌فون از طراحی تمام صفحه و نمایشگری بدون حاشیه هم‌چون گلکسی S9 برخوردار باشد. گفته می‌شود در این هندست از صفحه نمایشی 5 تا 5.5 اینچی با نسبت تصویر 18.5 به 9 استفاده خواهد شد. نکته دیگر این‌که بعید به نظر می‌رسد در این گجت همانند گلکسی S9 پلاس از یک دوربین دوگانه استفاده شود.

متاسفانه از زمان معرفی و عرضه این اسمارت‌فون هیچ اطلاعی در دسترس نیست. با این حال از آن‌جایی که سامسونگ در حال آزمایش گلکسی S9 مینی در چین است، انتظار می‌رود این  محصول میان‌رده با قیمتی رقابتی وارد بازار شود.

2 در مورد “گوشی سامسونگ گلکسی S9 مینی در گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH