مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده گوگل پیکسل وارد بازار خواهد شد

گوگل در سال گذشته دو نمونه جدید از گوشی‌های پیکسل را عرضه کرد که هر دو مدل با هدف بازار هندست‌های بالارده ارائه شدند. اگر گزارش‌های اخیر را باور کنیم، این شرکت در سال جدید با عرضه مدل‌های مختلف دیگر خانواده گوگل پیکسل را تکمیل خواهد کرد.

هفته پیش در یک گزارش ادعا شده بود که گوگل در حال کار بر روی یک گوشی پیکسل میان‌رده با قیمت کمتر برای بازار کشورهایی مانند هند است. آن‌طور که این منبع اعلام کرده، در پایان سال جاری شاهد معرفی یک نسخه میان‌رده از سری گوگل پیکسل خواهیم بود. حالا گزارشی از چین منتشر شده که در آن آمده است یک گوشی پیکسل پایین‌رده مجهز به سیستم‌عامل اندروید Go نیز روانه بازار خواهد شد. این کار با هدف افزایش سهم شرکت گوگل از بازار این کشورها و رقابت با دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند صورت می‌پذیرد.

گفته می‌شود اسم رمز این هندست، دیزایر (Desire) است. ویژگی‌های این گوشی هنوز به طور کامل مشخص نشده‌اند اما مطمئنا گوگل به شیوه‌های مختلف سعی در کم کردن قیمت آن برای مصرف‌کننده خواهد داشت که البته یکی از این روش‌ها استفاده از بدنه‌ای پلاستیکی در دستگاه است. هنوز گوگل اظهار نظری در خصوص تایید یا رد این مطالب نداشته و ظاهرا باید تا پایان سال برای آگاهی از توسعه خانواده پیکسل و گسترش آن از گوشی‌های بالارده تا نسخه‌های مختلف منتظر بمانیم.

3 در مورد “مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده گوگل پیکسل وارد بازار خواهد شد”

  1. پرچمدارش که اونجوری گند زد وای بحال میان رده هاش ..هر روز یه خبر مشکل ازش تو اینترنت پخش میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH