در بزرگترین و آخرین رویداد شرکت نوکیا چه خواهیم دید؟

nokia-header-1

Nokia World تا سه هفته دیگر اتفاق می‌افتد و انتظارات بسیار بالا است و شایعات هم حرفهای زیادی می‌زنند. انتظار داریم که نوکیا از 6 دستگاه که یک فبلت با صفحه بزرگ، یک تلفن هوشمند ارزان قیمت، یک تبلت و سه تلفن جدید میان رده هوشمند هستند رونمایی کند.

نوکیا لومیا: پرچمدار جدید، یک تلفن ارزان قیمت و یک تبلت

تمام چشم‌ها به دنبال لومیا 1520 نوکیا است که در واقع اولین تلفن با صفحه بزرگ مثل گلکسی نوت سامسونگ است. این اسمارتفون مجهز به یک دوربین 20 مگاپیکسلی است و قرار است در هر دو اپراتور وریزون و AT&T ارایه شود.

5

در اولین شایعات شنیدیم که این دستگاه در دو نسخه کاملا متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه AT&T، مجهز به یک صفحه نمایش 6 اینچی و نسخه وریزون دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی خواهد بود. در ضمن نام نسخه وریزون نیز کاملا متفاوت و لومیا 929 خواهد بود.

اولین اطلاعاتی که از این دستگاه درز کرده بود، دلالت بر تجهیز این فبلت به پردازنده اسنپدراگون 800 و گرافیک آدرنو 330 داشت.

دستگاه دیگر تبلت لومیا 2520  است که به تازگی در بنچمارک‌ها نمایان شده است. رزولوشن صفحه چیزی در حدود 768×1366 خواهد بود و مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون 800 با گرافیک آدرنو 330 است که با آن رزولوشن پایین چندان هم جور نیست.

3

سومین سورپرایز نوکیا لومیا 525 خواهد بود. تنها چیزی که از این اسمارتفون ویندوز فونی می‌دانیم این است که مثل لومیا 520 موفق خواهد بود. برخی می‌گویند که تمرکز این تلفن هوشمند بر روی موزیک خواهد بود، پس با هدست‌های پیشرفته‌تری عرضه خواهد شد و احتمالا هدستش از نوع هدست های روی سر خواهد بود.

آشاهای جدید و لوازم جانبی

سه دستگاه دیگر از سری آشاها هستند که با نام آشا 503،502 و 500 شناخته می‌شوند. این سه تلفن دارای طراحی متفاوت و شفاف هستند و از نظر سخت افزاری در حد همان تلفن‌های میان رده بوده و طبق عکس‌های درز کرده فاقد فلش هستند. در عوض نوکیا در این سه اسمارتفون ویژگی‌هایی چون Whatsapp را گنجانده است. ویژگی جالب توجه دیگر این تلفنهای میان رده دو سیمکارته بودنشان است. زمان عرضه این سه تلفن مشخص نیست . این سه تلفن بسیار خوش قیمت بوده و تنها به مقدار  100 دلار و یا کمتر عرضه می‌شوند.

2

[divide] 6

رویداد نوکیا تنها به معرفی اسمارتفون‌ها و تبلت‌ها خلاصه نمی‌شود، این برند در این رویداد وسایل جانبی نیز معرفی خواهد کرد.

1

آخرین رویداد نوکیا به عنوان یک برند مستقل

با شش دستگاه برای معرفی، این رویداد، یک رویداد شلوغ برای نوکیا خواهد بود و به عنوان آخرین رویداد مستقل این شرکت خواهد بود.

تمام این حرفا به کنار، شما منتظر کدامیک از این دستگاه‌های جذاب هستید.

1 در مورد “در بزرگترین و آخرین رویداد شرکت نوکیا چه خواهیم دید؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH