اپلیکیشن کروم

گوگل کروم قابلیت استفاده آسان از اموجی‌ها در دسکتاپ را به ارمغان می‌آورد

اموجی‌ها به بخش مهمی از دنیای دیجیتالی و مجازی ما تبدیل شده‌اند، این موضوع را می‌توان مرهون استفاده بیش‌تر مردم از تلفن‌همراه برای برقراری ارتباط به نسبت لپ‌تاپ‌ها و یا کامپیوترها دانست، زیرا استفاده از اموجی‌ها در کامپیوترهای شخصی در تمامی سیستم‌عامل‌ها اعم از مک، ویندوز و حتی کروم چندان راحت نیست.

با این حال یک خبر خوب برای دوستداران اموجی‌ها منتشر شده است. آخرین نسخه گوگل کروم منتشر شده برای مک که با شماره نسخه 67.0.3389.0 شناخته می‌شود، قابلیت استفاده راحت از اموجی‌ها را فراهم کرده است. البته باید توجه داشت که این قابلیت به صورت پیش‌فرض فعال نبوده و برای استفاده از آن می‌بایست به صورت دستی اقدام به فعال نمودن آن کنید.

برای فعال نمودن این ویژگی در منوی آدرس گوگل کروم عبارت chrome://flags را تایپ و کلید اینتر را فشار دهید. در پنجره باز شده عبارت Emoji را جستجو نموده و آن را فعال کنید. ما برای استفاده از این قابلیت در نسخه ویندوزی کروم تلاش کردیم، با این حال منوی اموجی در این نسخه وجود نداشت. این قابلیت در حال حاضر در نسخه پایدار گوگل کروم قابل استفاده نیست، با این حال انتظار می‌رود طی زمانی نه چندان دور، این ویژگی به گوگل کروم ویندوز و کروم او اس نیز افزوده شود.

4 در مورد “گوگل کروم قابلیت استفاده آسان از اموجی‌ها در دسکتاپ را به ارمغان می‌آورد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH