خسارت ارزش افزوده که به صورت ناخواسته بر روی سیم کارت مشتریان فعال می‌شود، وارد یک جنگ تمام عیار شده است. وی حالا از تصمیم جدید دولت برای تع قطعی رومینگ ملی نسل چهارم وزیر ارتباطات اینترنت رایگان

وزیر ارتباطات نیم‌بها نبودن پهنای‌باند سایت‌های داخلی را تایید کرد

به گزارش آی‌تی‌رسان، در حالیکه چند ماهی است خبرهای مختلفی پیرامون نیم‌بها شدن ترافیک مصرفی تمام سایت‌های داخلی منتشر می‌شود، اما عملا این اتفاق نیفتاده و نیم‌بها شدن پهنای‌باند سایت‌های داخلی به صورت سلیقه‌ای اعمال شده و تنها حدود چند صد سایت محدود از این قابلیت و تسهیلات برخوردار هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که جزو وزرای بسیار فعال در توییتر محسوب می‌شود، در واکنش به توییت بعضی از کاربران این شبکه اجتماعی مبنی بر عدم حمایت وزارت ارتباطات از پیام‌رسان‌های داخلی، گفت:

ما در همه موارد مصوب دولت موفق بوده‌ایم و وظایف خود را به خوبی انجام داده‌ایم ولی در مورد موضوع دولت الکترونیک در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

در ادامه این صحبت‌ها بحث به جایی می‌رسد که کاربران توانستند وزیر ارتباطات را به اعترافی تلخ وا دارند که ایشان نیز به موضوع نیم‌بها نشدن پهنای‌باند بسیاری از سایت‌های ایرانی اشاره کرده و از در جریان بودنشان نسبت به این موضوع خبر دادند.

در ادامه تصویری از این صحبت‌ها را مشاهده می‌کنید:

2 در مورد “وزیر ارتباطات نیم‌بها نبودن پهنای‌باند سایت‌های داخلی را تایید کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH