با خرید گوشی Y5 2017 در جشنواره عید دیدنی هواوی شرکت کنید!

هواوی یکی از شرکت‌هایی است که همواره کمپین‌های تبلیغاتی بسیار خوبی را اجرا کرده و در همین زمینه نیز این شرکت مدتی پیش از فرا رسیدن سال نو شمسی اعلام کرد که پروژه‌ای با نام عید دیدنی با هواوی برای خریداران محصولاتش آغاز می‌کند.

در رویداد “عیدِ دیدنی با هواوی” که از ۱۲ بهمن ماه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت، کاربرانی که گوشی‌های پرفروش هواوی در سری‌های مختلف شامل هشت مدل را خریداری کنند، علاوه بر بهره مندی از کیفیت و امکانات بالای گوشی‌های ذکر شده در کنار قیمت مناسب آن‌ها، از هزاران جایزه ارزشمند نیز بدون هیچ گونه قرعه کشی بهره مند خواهند شد و با خرید هر گوشی، یک هدیه از طرف هواوی دریافت می‌کنند.

یکی از مدل‌های حاضر در این جشنواره گوشی Y5 2017 است که در ادامه به معرفی بیشتر و دقیق‌تر آن می‌پردازیم.

این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی بوده و از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.0 بهره می‌برد.

قدرت این دستگاه که جایگزین مدل Y5II محسوب می‌شود را پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T با فرکانس 1.4 گیگاهرتز تامین می‌کند. دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای فلاش دوگانه LED بوده و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با زاویه دید 84 درجه مناسب ثبت تصاویر سلفی گروهی است.

2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا 128 گیگابایت برای هواوی Y5 2017 در نظر گرفته شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو 6.0 با رابط کاربری EMUI 4.1 و باتری 3000 میلی‌آمپری سایر مشخصات فنی این مدل را تشکیل می‌دهند. براساس ادعا سازنده، باتری این گوشی هوشمند بعد از 800 بار شارژ به 80 درصد ظرفیت اولیه خود خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH