کدنام مورد استفاده برای گلکسی نوت 9 لو رفت

ماه گذشته بود که مشخص شد سامسونگ از گلکسی نوت 9 در اواخر سال جاری میلادی و در حد فاصل ماه‌های جولای یا آگوست رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود گلکسی نوت 9 از نمایشگری 6.4 اینچی و از نوع سوپر امولد استفاده کند. نسبت تصویر در این نمایشگر هم‌چون پرچم‌داران اخیر سامسونگ 18.5 به 9 خواهد بود.

چیپست مورد استفاده در گلکسی نوت 9، اسنپدارگون 845 و یا اگزینوس 9810 خواهد بود که با توجه به منطقه عرضه شدن این تلفن‌همراه متفاوت خواهد بود. 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر مشخصاتی است که در حال حاضز می‌توان برای گلکسی نوت 9 متصور شد. نیرو دهنده این مجموعه سخت افزاری یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی است. در بخش دوربین گلکسی نوت 9 می‌توانیم انتظار داشته باشیم دوربینی دوگانه را مشاهده کنیم، که از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی و مشابه با گلکسی +S9 در آن استفاده شود. هم‌چنین انتظار می‌رود در بخش جلویی این هندست نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم.

آخرین اطلاعات لو رفته در رابطه با گلکسی نوت 9 به‌تازگی در توییتر اوان بلاس منتشر شده است. این لو دهنده معروف به‌تازگی کدنام گلکسی نوت 9 را Crown یا تاج اعلام کرده است. هنوز هم اطلاعات زیادی از گلکسی نوت 9 مانده که تاکنون لو نرفته است، از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به محل قرارگیری سنسور اثر انگشت اشاره کرد. مطمئنا طی هفته‌های آتی اطلاعات بیش‌تری از گلکسی نوت 9 درز پیدا خواهد کرد که دلیل انتخاب نام تاج را برایمان روشن‌تر می‌سازد!

3 در مورد “کدنام مورد استفاده برای گلکسی نوت 9 لو رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH