رندرهایی با کیفیت و زیبا از موتو E5 و E5 پلاس منتشر شد

موتو E5 و E5 پلاس دو اسمارت‌فون جدید از موتورولا هستند که انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شوند. به‌تازگی رندرهایی از این دو اسمارت‌فون منتشر شده است که علاوه بر نشان دادن این تلفن همراه در کیفیتی بالا، نشان دهنده معرفی این دو هندست در رنگ طلایی نیز هستند.

موتو E5 پلاس از نمایشگری 5.8 اینچی استفاده خواهد کرد. این هندست از یک چیپست 4 هسته‌ای اسنپدارگون، 3 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در بخش پشتی موتو E5 پلاس می‌توانیم دوربین دوگانه را مشاهده کنیم، با این حال انتظار می‌رود در موتو E5 از یک سنسور برای این بخش استفاده شود.

به غیر از این موضوع، اطلاعات زیادی از موتو E5 در دسترس نیست، اما چندی پیش شایعه‌ای استفاده موتو E5 و E5 پلاس از یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی را تایید می‌کرد. انتظار می‌رود این دو مدل به صورت پیش‌فرض به اندروید 8 مجهز باشند و با توجه به قیمت مناسب یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار باشند.

یکی از نکات جالب در رابطه با این دو مدل استفاده از لوگو موتورولا بر روی بخش پشتی است که از سنسور اثر انگشت نیز میزبانی خواهد کرد.

4 در مورد “رندرهایی با کیفیت و زیبا از موتو E5 و E5 پلاس منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH