عرضه گوشی وان‌پلاس 6 با گزینه رنگی آبی جدید رسما تایید شد!

کمپانی چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس در حال مهیا شدن برای عرضه اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید خود با نام وان‌پلاس 6 در اواخر ماه جاری است. پیش از معرفی رسمی گوشی تقریبا کلیه اطلاعات مرتبط با دستگاه به صورت آنلاین فاش شده است.

پیش‌تر برخی گزارشات ادعا می‌کردند که در کنار مدل‌های مشکی و سفید رنگ، این اسمارت‌فون در مدلی با رنگ آبی نیز عرضه خواهد شد. اکنون یک پوستر تبلیغاتی از گوشی وان‌پلاس 6 با رنگ آبی مرجانی به صورت آنلاین نمایش داده شده است و عرضه قطعی این مدل توسط کمپانی را مورد تایید قرار می‌دهد.

همچنین پوستر تبلیغاتی اسمارت‌فون در کنار نمایش مدلی از دستگاه با رنگ آبی، برخی مشخصات کلیدی این هندست را تایید می‌کند. این پوستر اعلام می‌کند که وان‌پلاس 6 با 6 و 8 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی ارایه خواهد شد.

وان‌پلاس 6 در بخش پشتی مجهز به ماژول دوربین دوگانه با یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک حسگر 16 مگاپیکسلی است. بعلاوه گفته می‌شود این گوشی از فناوری Dash Charge V2 بهره می‌گیرد که مدعی است با تنها 20 دقیقه شارژ دستگاه، انرژی لازم برای روشن بودن آن طی یک روز کامل تامین می‌شود.

گزارشات قبلی مرتبط با گوشی نشان می‌دادند که وان‌پلاس 6 مجهز به یک نمایشگر برش‌خورده تمام‌صفحه با طراحی لبه‌به‌لبه خواهد بود. با این‌حال کمپانی تایید کرده که این اسمارت‌فون با گزینه‌ای جهت مخفی‌سازی قسمت برش‌خورده عرضه خواهد شد.

در قسمت داخلی قاب، وان‌پلاس 6 به همراه تراشه پرچم‌دار شرکت کوالکام با نام اسنپ‌دراگون 845 ارایه می‌شود که تامین‌کننده قدرت طیف وسیعی از دستگاه‌های پرچم‌دار عرضه شده طی سال جاری است. از نظر قیمت‌گذاری انتظار می‌رود مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 4399 یوان (تقریبا معادل با 697 دلار) به فروش برسد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود این گوشی در 2 مدل دیگر با 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی و به ترتیب با برچسب‌های قیمتی 3299 یوان (تقریبا معادل 523 دلار) و 3799 یوان (حدودا معادل 570 دلار) روانه بازار شود.

تصاویر پیش‌تر لو رفته از وان‌پلاس 6 از احتمال عرضه این گوشی با طراحی الهام گرفته شده از چوب در پنل پشتی حکایت داشتند. علاوه بر این کمپانی وان‌پلاس خبر همکاری خود با شرکت مارول استودیو (Marvel Studios) را اعلام کرده است و انتظار می‌رود یک مدل Avengers-themed از وان‌پلاس 6 نیز عرضه شود. با توجه به انتشار فیلم در تاریخ 27 آوریل، احتمالا شاهد عرضه رسمی گوشی در همان محدوده زمانی خواهیم بود. انتظار می رود این هندست در روز 5 می در کشور چین جهت فروش ارایه شود.

4 در مورد “عرضه گوشی وان‌پلاس 6 با گزینه رنگی آبی جدید رسما تایید شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH