نوکیا X به‌زودی وارد بازار خواهد شد؛ منتظر رقیب آی‌فون X نباشید!

بعد از رونمایی HMD از چند هندست جدید در نمایشگاه MWC 2018، از جمله نوکیا 6 و نوکیا 8 سیروکو، شرکت آماده معرفی گوشی دیگری با نام نوکیا X است. پیش از این شاهد انتشار تصاویری از این گوشی در چین بودیم؛ کشوری که میزبان برگزاری مراسم معرفی رسمی این دستگاه در بیست و هفتم آوریل خواهد بود.

همانطور که مشاهده می‌کنید، می‌توان حرف X را به‌خوبی بر روی این گوشی مشاهده کرد. البته اطلاعات زیادی از این تصاویر نمی‌توان فهمید، اما شایعات حکایت از وجود مدل‌های مختلفی با رم‌های 4 و 6 گیگاباتی و پردازنده کوالکام یا مدیاتک دارند. گفته می‌شود نوکیا X یک گوشی میان‌رده خواهد بود، اما تا زمان تایید رسمی این موضوع نمی‌شود با اطمینان از آن حرف زد. در حال حاضر مشخص نیست که این هندست شاهد عرضه‌ای جهانی خواهد بود یا تنها در آسیا ارایه خواهد شد.

نکته جالب در این خصوص آن است که در سال 2014 که مایکروسافت بخش موبایل نوکیا را خریداری نمود، چند گوشی اندرویدی پایین‌رده با نام نوکیا X راهی بازار کرد که مورد توجه کاربران قرار نگرفت. مطمئنا شرایط شرکت فنلاندی تغییر کرده و نوکیا X جدید می‌تواند به راحتی کاربران را برای خرید متقاعد کند.

نکته دیگر در خصوص نام این گوشی شباهت آن به پرچم‌دار اپل است. البته امکان آن وجود دارد که X موجود در نام آن تنها یک حرف باشد و به مانند آی‌فون X ربطی به دهمین سالگرد شرکت یا محصولات آن نداشته باشد. در هر صورت به‌زودی شاهد معرفی و عرضه این گوشی خواهیم بود.

3 در مورد “نوکیا X به‌زودی وارد بازار خواهد شد؛ منتظر رقیب آی‌فون X نباشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH