ال‌جی قادر به تولید پنل‌های 6.5 اینچی اولد نیست؛ بازگشت اپل به آغوش سامسونگ!

براساس گزارش Wall Street Journal، ظاهرا اپل در حال تجربه دوران سختی در تولید پنل‌های 6.5 اینچی اولد گوشی جدید آی‌فون X پلاس است. مساله از اینجا شروع شد که بر مبنای برنامه‌ریزی‌های اپل، گران قیمت‌ترین گوشی شرکت در سال 2018 به صورت محدودتری تولید شده و تنها 20 درصد تولیدات شرکت را شامل شود. کوپرتینویی‌ها اندیشیدند که ال‌جی قادر خواهد بود با توجه به تولید کم این محصول پنل اولد انعطاف‌پذیر مورد نیاز آن‌ها را فراهم کند و این شرکت را یک قدم از دیگر شرکت کره‌ای و رقیب، یعنی سامسونگ، دورتر سازد.

حال به نظر می‌رسد اگرچه اپل سومین نمونه اولیه محصول تولیدی ال‌جی را دریافت کرده است، اما شرکت کره‌ای به صورت جدی به مشکل برخورده است. ال‌جی بر خلاف سامسونگ هنوز تجهیزات لازم را برای تولید پنل‌های اولد بزرگ‌تر نصب نکرده است. همین موضوع باعث آن شده تا برخی اعلام کنند تولیدات این شرکت نمی‌تواند به استانداردهای دقیق و خاص شرکت اپل دست پیدا کنند.

آی‌فون‌های جدید در نهایت تا پایان جولای فرصت دارند که در خط تولید شرکت قرار گیرند و برای معرفی در سپتامبر و عرضه در مدت زمانی محدود پس از این تاریخ آماده شوند. پس اگر اپل موفق به حل مشکل ال‌جی نشود، باید برای تهیه پنل‌های اولد مورد نیاز خود دوباره به سامسونگ روی آورد. اپل برای سال 2018 حدود 100 میلیون دستگاه آی‌فون تولید و روانه بازار خواهد کرد که حدود 50 میلیون دستگاه از این تعداد دارای پنل‌های اولد خواهد بود. با وضعیت پیش آمده شاید در نهایت شاهد پر شدن کسری سامسونگ در تولید پنل‌های اولد، پس از خروج اپل از لیست مشتری‌های شرکت، از طریق همان رقیب و شریک تجاری دیرینه باشیم.

1 در مورد “ال‌جی قادر به تولید پنل‌های 6.5 اینچی اولد نیست؛ بازگشت اپل به آغوش سامسونگ!”

  1. چه اصراریه اولد بزنه
    درسته مشکی عالی داره اما معایبشم همچین کم نیست من خودم با اولد زیاد نمیتونم کار کنم خستگی چشم و سردرد میگیرم
    وان ای۹ داشتم بخاطر همین موضوع فروختم
    در ضمن مصرفش هم تو رنگ های مشکی و تیره فقط خوب بود
    رنگ هاشم خیلی اغراق آمیز بود
    رو حالت srgb هم خیلی مرده میشد
    بلاخره باید یکی دوتا شرکت ال سی دی بزنن سلایق فرق میکنه
    تنها مشکل ال سی دی مشکیش هست و بس .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH