تصاویری از گوشی میان‌رده جدید ذن‌فون مکس پرو M1 ایسوس منتشر شد

پس از رونمایی از نسل جدید سری ذن‌فون 5، اکنون شواهدی بدست آمده که شرکت ایسوس در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند اندرویدی میان رده دیگر است.

در حقیقت انتظار می‌رود تا گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 به زودی در انظار ظاهر شود و شاهد مراسم رونمایی آن باشیم. اما با این حال هنوز قیمت و زمان عرضه آن به بازار نامشخص است. اما خوشبختانه دو تصویر از آن توسط ستاره افشاگر اطلاعات گوشی‌های هوشمند، ایوان بلاس منتشر شده است و ما می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به آن داشته باشیم.

در تصویر دو گوشی هوشمند با رنگ‌ها آبی و نقره‌ای به چشم می‌خورد و جزئیات جالب‌تر آن مانند دوربین دوگانه و حسگر شناسایی اثر انگشت پشتی دیده می‌شود. به گفته بلاس، گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 از یک پردازنده اسنپ‌دراگون 636 کوالکام بهره می‌برد. چهار گیگابایت رم و شکاف حافظه میکرو‌ SD دارد. به علاوه این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

طبق برخی شایعات ادعا شده ایسوس در این گوشی قرار است تا یک تجربه از اندروید خالص را به کاربران خود ارایه دهد و شرکت تمامی برنامه‌های نامناسب و ناسازگار که معمولا بر روی هندست‌ها وجود دارند را در این نسخه حذف کرده است تا مشتریان با یک تجربه جذاب و جدید روبرو شوند. اما شایعات دیگر با رد این مسئله، ادعا کرده‌اند گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 در حقیقت یک گوشی هوشمند اندروید وان (Android One) است.

1 در مورد “تصاویری از گوشی میان‌رده جدید ذن‌فون مکس پرو M1 ایسوس منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH