سونی گجت جدید X Mount را عرضه کرد: دستگاهی برای گیمرها

ما قطعا در عصر سرگرمی‌ها و بازی‌های کامپیوتری زندگی می‌کنیم. حتی اگر شما گیمر‌ حرفه‌ای هم نباشید در بسیاری موارد به منظور استراحت و رفع خستگی به انجام بازی می‌پردازید. اکنون شرکت سونی یک گجت جالب معرفی کرده که به طور خاص برای گیمر‌هایی که مالک کنسول پلی‌استیشن 4 هستند، طراحی شده است.

سونی

این گجت X Mount نامیده می‌شود و برای اتصال انواع مختلفی از گوشی‌های هوشمند اکسپریا به دسته بازی دبل شوک 4 طراحی شده است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از آن به عنوان یک کنترل کننده از راه دور بازی استفاده کنند که توسط کنسول پلی‌استیشن 4 پشتیبانی می‌شود.

اگر یک گیمر هستید و به خرید این گجت علاقه‌مند شده‌اید دقت کنید که گوشی‌های سونی سازگار با آن به شرح زیر است: Xperia XZ1، Xperia XZ1 Compact، Xperia XZ Premium، Xperia XZs، Xperia XZ، Xperia X Compact، Xperia X Performance، Xperia Z5، Xperia Z5 Compact  و Xperia Z5 Premium

گجت X Mount از ماه ژوئن برای خرید عموم در دسترس قرار خواهد گرفت اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده است. همچنین ابتدا از آن در بازار ژاپن رونمایی می‌شود و سپس در بقیه کشور‌های جهان عرضه می‌گردد.

 

2 در مورد “سونی گجت جدید X Mount را عرضه کرد: دستگاهی برای گیمرها”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH