ال‌جی به‌طور رسمی عرضه اندروید اوریو برای گوشی‌های G6، G5 و V20 را تایید کرد

شرکت ال‌جی اعلام کرد که سرانجام گوشی هوشمند پرچم‌دار مدل LG G6 که در آگوست 2017 عرضه شده بود، به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد.

ال‌جی

زمان دقیق انتشار این به‌روزرسانی در روز دوشنبه 30 آوریل خواهد بود و ابتدا از کشور کره جنوبی آغاز خواهد شد و سپس به مرور بقیه مناطق نیز به‌روز‌رسانی را دریافت خواهند کرد. در واقع باید این به‌روز‌رسانی را اولین حرکت مهم مرکز آپگرید نرم‌افزاری ال‌جی دانست که حدودا دو هفته قبل افتتاح شد و برای تسریع ارایه خدمات به‌روز‌رسانی محصولات ال‌جی به مشتریان کار خود را آغاز کرد.

البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا گوشی‌های LG G6 موجود در آمریکا و سایر بازار‌های مشابه نیز به‌روز‌رسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند یا خیر؟ با این حال به نظر می‌رسد که روند عرضه به‌روزرسانی در سراسر جهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز گردد و ال‌جی نیز امیدوار است که انجام این فرایند سریع‌تر انجام گردد و کارشکنی‌های اپراتور‌های آمریکایی به بهانه تست و تایید به‌روزرسانی، سبب به عقب افتادن کار و اتلاف وقت با ارزش کاربران نشود.

به‌روزرسانی اندروید اوریو برای پرچم‌دار سابق ال‌جی یک رابط کاربری پیشرفته‌تر، قابلیت حالت تصویر در تصویر، بهبود سرعت، عمر بالاتر کارکرد باتری و بهبود وضعیت ثبات گوشی را به ارمغان خواهد آورد. به علاوه این احتمال نیز دور از ذهن نیست که این به‌روز‌رسانی برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی که اخیرا در گوشی ال‌جی V30s ThinQ عرضه شده است را در برگیرد.

همچنین ال‌جی اعلام کرده است که بعد از به‌روزرسانی گوشی LG G6، شرکت اقدام به آپگرید گوشی‌های هوشمند LG G5 و LG V20 خود که در سال 2016 رونمایی شدند، با سیستم عامل اندروید اوریو خواهد کرد. جزئیات بیشتر در مورد این به‌روزرسانی‌ها نیز در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

4 در مورد “ال‌جی به‌طور رسمی عرضه اندروید اوریو برای گوشی‌های G6، G5 و V20 را تایید کرد”

  1. ال جی جی 5 هم از لحاظ دوربین و هم از لحاظ سخت افزاری و از لحاظ کیفیت صفحه و تعمیر قطعات خیلی بهتر از گوشی های سامسونگه

  2. بعد این فکر نکنم دیگه تایید بشه برای آپدیت های بعدی چون دیگه از مد می افته وی۲۰ و جی ۵

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH