اسمارت‌فون بلک‌بری KEYone sequel با دوربین دوگانه در TENNA ظاهر شد

در اوایل ماه جاری تصاویری منتشر شد که ظاهرا گوشی بلک‌بری KEYone sequel با اسم رمز Athena را نمایش می‌داد. در نگاه اول به نظر می‌رسد که این گوشی شباهت بسیار زیادی به مدل فعلی دارد؛ اما با بررسی دقیق‌تر محصول متوجه می‌شویم که اسمارت‌فون جدید بلک‌بری در بخش فوقانی دارای گوشه‌های مربعی شکل تیزتری بوده و مجهز به یک دکمه اضافی در کناره بدنه و یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی دستگاه است. امروز گوشی Athena در وب‌سایت TENAA (رگولاتوری مخابراتی چین) به نمایش گذاشته شد. TENAA آژانسی مشابه کمیته ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات‌متحده است که بایستی به‌کارگیری کلیه هندست‌ها در کشور را مورد تایید قرار دهد.

گواهینامه TENAA شامل 4 عکس از دستگاه است که با تصاویر منتشر شده طی 3 هفته گذشته شباهت بسیار زیادی دارند. احتمالا برای طرفداران بلک‌بری جالب خواهد بود که بدانند KEYone sequel مجهز به 2 دوربین در قسمت پشتی است و ظاهرا لوگوی بلک‌بری در فضای نواری شکل صفحه‌کلید مشاهده نمی‌شود.

پیش‌تر در ماه مارس، کمپانی تولیدکننده ابزارهای جانبی اسکینامی (Skinami) تصاویری را منتشر کرد که برخی لوازم‌جانبی مربوط به گوشی KEYone sequel که احتمالا بلک‌بری KEYone 2 نام‌گذاری می‌شود را نمایش می‌دادند. زمزمه‌های به گوش رسیده از چین بیانگر عرضه چندین دستگاه تلفن‌همراه بلک‌بری در ماه ژوئن هستند. این هندست‌ها تحت نظارت کمپانی TCL تولید می‌شوند. مدل‌های جدید می‌توانند شامل گوشی KEYone 2 نیز باشند. TENAA به دنبال‌کنندگان اخباری از این دست اعلام می‌کند که گوشی آتن دارای شماره مدل BBF100-4 است و مدل فعلی KEYone از شناسه BBB100-1 استفاده می‌کند.

مدل اصلی KEYone به عنوان یکی از کم‌ارزش‌ترین گوشی‌های سال گذشته در نظر گرفته می‌شود. با وجود فروش نه‌چندان موفق، کمپانی بلک‌بری پروژه KEYone را به دلیل فروش این هندست در 50 کشور و ارایه آن توسط بیش از 110 سرویس‌دهنده مخابراتی، موفقیت‌آمیز قلمداد می‌کند.

1 در مورد “اسمارت‌فون بلک‌بری KEYone sequel با دوربین دوگانه در TENNA ظاهر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH