عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی S7 و S7 Edge رسما تایید شد

پس از انتظاری طولانی به نظر می‌رسد که تا عرضه بسته به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج تنها چند هفته زمان باقی‌مانده است. مدتی پیش یک وبسایت ترکی تحت مدیریت سامسونگ اعلام کرده بود که این به‌روزرسانی در اواسط ماه مه عرضه خواهد شد. اما از نظر بسیاری از افراد ممکن است این اطلاعات غیرقابل اعتماد قلمداد شوند؛ چرا که در ابتدای امر همین وبسایت از عرضه بسیار زودهنگام‌تر این به‌روزرسانی خبر داده بود.

بسیارخب، ظاهرا دلیل دقیق نبودن اطلاعات اولیه این بوده است که برنامه‌های زمان‌بندی براساس فرآیندهای ارزیابی و توسعه می‌توانند دچار تغییراتی شوند و اکنون به همین خاطر چهارچوب زمانی اواسط ماه مه جهت ارایه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S7 و S7 اج در نظر گرفته شده است.

خبر خوب این‌که شرکت سامسونگ در اپلیکیشن اعضای خود اطلاعیه‌ای را خطاب به کاربران کره‌ای منتشر کرده است که تصمیم کمپانی جهت عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای تعداد انگشت‌شماری از دستگاه‌های سامسونگ شامل هندست‌های گلکسی S7 و S7 اج را مورد تایید قرار می‌دهد.

در وهله نخست سامسونگ اعلام می‌کند که برای به‌روزرسانی گوشی‌های گلکسی S7 و S7 اج تا اواسط ماه مه نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست؛ مگر آن‌که در بسته به‌روزرسانی نهایی مشکلی اساسی وجود داشته باشد که رفع آن نیازمند تاخیر در برنامه زمانی خواهد بود. در صورت بروز چنین اتفاقی ناچارا بایستی مدت طولانی‌تری منتظر بمانیم. ثانیا، پیش‌بینی می‌شود که 3 هندست دیگر سامسونگ با نام‌های گلکسی A5 2017، گلکسی A7 2017 و نسخه‌های وای‌فای و LTE گلکسی‌تب S3 نیز در 6 ماهه نخست سال به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت نمایند.

می‌توان امیدوار بود که فعالیت‌های سامسونگ بر روی به‌روزرسانی اندروید اوریو با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نشوند تا مشتریان پس از مدت‌ها انتظار بالاخره بتوانند از مزایای جدیدترین ویرایش سیستم‌عامل اندروید بهره‌مند شوند.

3 در مورد “عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی S7 و S7 Edge رسما تایید شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH