اپل آی‌فون‌های مدل 2018 خود را بدون تبدیل لایتنینگ به جک هدفون عرضه خواهد کرد!

همان‌گونه که احتمالا تا کنون متوجه شده‌اید، هر موسسه اوراق بهادار و بانک فعال در زمینه خرید و فروش سهام، صاحب تحلیل‌گری برای خود و مشتریان خود است که این فرد بر عملکرد شرکت اپل تمرکز می‌کند. این مساله تعجب‌آور نیست؛ چرا که کمپانی اپل ارزشمندترین شرکت تجاری مشهور در جهان به شمار می‌رود. امروز بلین کورتیس، تحلیل‌گر موسسه مالی بارکلی (Barclay) در یادداشتی خطاب به مشتریان گفت که پیش‌بینی می‌کند اپل دانگل تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در بسته‌بندی آی‌فون‌های مدل 2018 خود قرار نخواهد داد. این تحلیل‌گر در یادداشت خود اعلام کرد: “در حال حاضر هیچ دانگلی برای سال جاری مدلسازی نشده است.”

سال گذشته موسسه بارکلی به درستی پیش‌بینی کرد که اپل همراه با گوشی‌های آی‌فون 8، آی‌فون 8 پلاس و آی‌فون X، این ابزار جانبی را عرضه می‌کند. با این‌حال پیش‌بینی تحلیل‌گر در خصوص آی‌فون‌های سال 2018 قطعی نیست. یادداشت خاطرنشان می‌کند که تا ماه مه یا ژوئن نمی‌توان از وجود یا عدم وجود چنین دانگلی در بسته‌بندی آی‌فون‌های 2018 اطمینان داشت. در صورتی‌که این گزارش حقیقت داشته باشد، خریداران کلیه مدل‌های آی‌فون 2018 همواره با پرداخت مبلغ 9 دلار می‌توانند دانگل تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در قالب یک ابزارجانبی مستقل تهیه نمایند.

به گفته یک تحلیل‌گر، با خرید آی‌فون‌های 2018 نبایستی انتظار مشاهده چنین دانگلی را داشته باشید

اگرچه تصور می‌شد اپل نخستین شرکتی باشد  که جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از اسمارت‌فون‌های خود حذف کرده است، اما در واقع گوشی‌های LeEco Le 2، Le 2Pro و Le Max2، اولین هندست‌های فاقد جک صوتی 3.5 میلی‌متری بودند. بعلاوه پیش از معرفی گوشی‌های آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس اپل، اسمارت‌فون موتورولا Z فورس نیز بدون جک هدفون رونمایی شد. آی‌فون 7 و 7 پلاس، نخستین گوشی‌های اپلی فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری بودند.

مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر ارشد اپل در موسسه KGI Securities انتظار دارد که کمپانی اپل در ماه سپتامبر از 3 مدل مختلف گوشی رونمایی نماید. اپل آی‌فون Xs در حقیقت دنباله‌ای از آی‌فون 10 است و از یک نمایشگر اولد 5.8 اینچی با طراحی لبه‌به‌لبه بهره خواهد گرفت. اپل آی‌فون Xs پلاس مجهز به یک پنل اولد 6.5 اینچی لبه‌به‌لبه است و اپل آی‌فون 9 نیز دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی LCD با طراحی لبه‌به‌لبه خواهد بود. این هندست همانند 2 مدل دیگر مجهز به فناوری فیس آی‌دی و دوربین TrueDepth است؛ اما از یک دوربین منفرد در قسمت پشتی استفاده می‌کند و از فناوری لمس 3 بعدی (3D Touch) پشتیبانی نخواهد کرد. براساس گزارشات، دلیل این مسئله آن است که اپل یک لایه سنسور فیلم نازک را بر روی صفحه نمایش قرار خواهد داد که مانع از عملکرد 3D Touch می‌شود. ظاهرا این اقدام با وجود احتمال افزایش جزئی ضخامت دستگاه، کاهش وزن و افزایش دوام آی‌فون 9 را به دنبال خواهد داشت.

2 در مورد “اپل آی‌فون‌های مدل 2018 خود را بدون تبدیل لایتنینگ به جک هدفون عرضه خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH