گوگل به صورت مخفیانه در حال کار بر روی یک شبکه اجتماعی بازی به نام Arcade است

اگر گیمر حرفه‌ای هستید یا علاقه خاصی به بازی‌های دیجیتالی دارید، خبر خوبی برایتان در راه است. گوگل اعلام کرده که قصد دارد تا به یک کارآفرین جوان در حوزه تکنولوژی به نام مایکل سایمون کمک کند تا بتواند استارتاپ خود به منظور راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی بازی را اجرایی نماید.

گوگل

به گفته بلومبرگ این پروژه جالب که Arcade نامیده شده است به طور کامل مستقل از شبکه‌های اجتماعی موجود در دنیاست و با هیچ‌کدام مرتبط نیست. در این شبکه کاربران از طریق شماره تلفن‌های خود در آن ثبت نام خواهند کرد. بازی‌ها حتی شامل بی‌اهمیت‌ترین موارد نیز خواهند بود. بلومبرگ مدعی است گوگل پشتیبانی از تجربه پروژه Arcade را تایید کرده ولی جزییات بیشتری در مورد این پروژه که بر روی بازی‌های موبایلی به همراه دوستان متمرکز خواهد بود، منتشر نکرده است.

بنابراین به نظر می‌رسد که گوگل به شدت در تلاش است تا بتواند به دنیای بازی‌های کم اهمیت‌تر جانی دوباره ببخشد و برای این منظور اپلیکیشن HQ Trivia را نشانه گرفته است. حتی کاری کند تا این بازی‌های بی‌اهمیت و کم طرفدار به میلیون‌های کاربر مشتاق دسترسی پیدا کنند و اجتماعی واقعی را از گیمر‌های علاقه‌مند در این شبکه اجماعی گرد هم آورد که به همراه دوستان، خانواده و همکاران به انجام بازی مشغول شوند و به صورت همگانی از آن لذت ببرند.

بلومبرگ در این رابطه می‌گوید، گوگل برای تحقق این هدف به یک پلتفرم شبکه اجتماعی نیاز ندارد زیرا این بازی‌ها خود جایگاه مورد نیازشان را برای کاربران فراهم خواهند آورد و HQ  ثابت کرده‌ که برای این منظور به خوبی عمل خواهد کرد.

1 در مورد “گوگل به صورت مخفیانه در حال کار بر روی یک شبکه اجتماعی بازی به نام Arcade است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH