شیائومی سرانجام محصولاتش را رسما وارد بازار اروپا کرد

شیائومی به طرفدارانش در ایالات متحده این نوید را داده است که به عرصه بازار گوشی‌های هوشمند رده‌بالا و گران‌قیمت وارد خواهد شد. ظاهرا ماجرای رکود بازار گوشی‌های هوشمند و حاشیه امن‌تر عرضه گوشی‌های گران‌قیمت، کم‌کم شرکت‌های تولید‌کننده کوچک مانند شیائومی، OnePlus و… را به طمع فروش گوشی‌های گران‌قیمت‌تر انداخته است.

شیائومی

اما خبر بد برای شیائومی دوستان آمریکایی این است که شرکت فعلا موفق به آماده‌سازی برنامه‌ توزیع و عرضه گوشی‌های خود در بازار آمریکا نشده است اما طرفدارانی که در قاره اروپا ساکن هستند، خوشحال باشند چون شاهد انواع گوشی‌های هوشمند شیائومی در خرده‌فروشی‌های سراسر این قاره کوچک خواهند بود.

به علاوه شیائومی با مشارکت CK Hutchinson قصد دارد تا گوشی‌هایش را از طریق هر سه توزیع‌کننده بزرگ در انگلستان عرضه کند. در این طرح قرار است محصولات این شرکت چینی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای A.S. Watson اغلب کشورهای اروپایی در دسترس کاربران قرار بگیرد. در ابتدا کار توزیع گوشی‌های هوشمند شیائومی از کشور‌های اتریش، دانمارک، ایرلند، ایتالیا، سوئد و انگلیس آغاز خواهد شد. این محصولات در ایرلند، هلند و انگلستان منحصرا در فروشگاه‌های تحت مدیریت CK Hutchinson یعنی A.S. Watson’s Fortress ،Superdrug و Kruidvat به فروش خواهد رسید.

با توجه به اینکه محصولات شرکت در سراسر قاره اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت، این احتمال می‌رود که برنامه توزیع به مناطق دیگر جهان نیز کشیده شود و ما شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند شیائومی در کشور‌های دیگر نیز باشیم. از این بین کشور ایالات متحده قطعی شده است و شرکت ابراز امیدواری کرده است بتواند تا انتهای سال 2018 یا اوایل سال 2019 محصولاتش را وارد بازار‌های آمریکا نماید.

1 در مورد “شیائومی سرانجام محصولاتش را رسما وارد بازار اروپا کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH