گوشی آلکاتل وان تاچ اس پاپ، با ارزش اما به فکر جیب‌هایتان!

AlcatelOneTouchSPop

به آلکاتل وان تاچ اس پاپ سلام کنید! تلفنی هوشمند که با صفح نمایش 3.5 اینچی‌اش و اندروید آبنیات ژله‌ای، مناسب برای مرور وب با تجربه‌ای بدون وقفه و روان است.

با این گوشی خوش قیمت، حافظه درونی 4 گیگابایت که قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت از طریق شکاف کارت حافظه را نیز دارد، هیچ نگرانی برای ذخیره رسانه‌های خود نخواهید داشت. این مجهز به دو دوربین بوده که یکی 3.15 مگا پیکسلی و دیگری VGA که برای مکالمات ویدیویی مناسب است و خیلی نباید برای یک عکاسی حرفه‌ای بر رویش حساب باز کنید.

از نظر سرعت و قدرت این گوشی در میان هم رده‌های خود چیزی کم ندارد و با یک پردازنده 1 گیگا هرتزی و رم 512 مگابایتی، می‌تواند قول دهد که شما را در موقعیت بدی قرار ندهد. اگرچه برای اجرای بازی‌های سنگین نباید بر روی آن حساب خاصی باز کنید.

آلکاتل وان تاچ اس پاپ مجهز به پورت میکرو USB نسخه 2.0 است و از فرمت‌های MP3/AAC+/WAV/AMA و MP4 نیز پشتیبانی می‌کند.

برای این دستگاه باتری مناسبی در نظر گرفته شده است که با 1400 میلی آمپر قول برقراری تماس در شبکه نسل سوم تا 6 ساعت را می‌دهد.

این تلفن که اوایل امسال معرفی شد، وزنی در حدود 122 گرم دارد و با ابعاد 12.2×61.2×115 میلی‌متر به راحتی در دستانتان جای می‌گیرد و وزن آن آزار دهنده نخواهد بود.

آلکاتل وان تاچ اس پاپ با قیمت بسیار مناسبش، جز پایین رده‌های خوب بازار است و می‌تواند با هم سطح‌های خود از برندهای دیگر به راحتی به رقابت بپردازد. این گوشی با طراحی بسیار زیبایی که دارد، قطعا رقیب سرسختی برای محصولات این رده‌ای سامسونگ و هواوی خواهد بود. S Pop را می‌توانید به زودی و با گارانتی شرکت یاس، از فروشگاه‌های معتبر تلفن همراه تهیه کنید.

1 در مورد “گوشی آلکاتل وان تاچ اس پاپ، با ارزش اما به فکر جیب‌هایتان!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH