وان‌پلاس 6 با تراشه اسنپ‌دراگون 845 و 8 گیگابایت رم در گیک‌بنچ ظاهر شد

پیش از معرفی وان‌پلاس 6 طی هفته آینده، این اسمارت‌فون در گیکبنچ ظاهر شد. دقیقا دیروز مدیرعامل کمپانی به شکل ناگهانی از این هندست در مقابل دیدگان عمومی رونمایی کرد و اکنون کم‌تر از 24 ساعت بعد یک فهرست جدید گیک‌بنچ منتشر شده که ظاهرا برخی مشخصات پیشرفته قابل انتظار از این هندست را مورد تایید قرار می‌دهد.

با توجه به پست ارسال شده در این زمینه، رم 8 گیگابایتی به همراه تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 845 که پیش‌تر نیز وجود آن مورد تایید قرار گرفته بود، مجموعه سخت‌افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند. این مجموعه در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به ترتیب امتیازات 2402 و 8931 را به خود اختصاص داد. چنین نتایجی وان‌پلاس 6 را هم‌تراز با اکثر پرچم‌داران دیگر سال 2018 قرار می‌دهد. فهرست مذکور فاقد هرگونه جزئیاتی پیرامون میزان ظرفیت حافظه داخلی است؛ اما شایعات قبلی به یک مدل 256 گیگابایتی اشاره کرده‌اند. به‌علاوه تولیدکننده چینی اعلام کرده که بر روی مدل‌های 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی این اسمارت‌فون نیز کار می‌کند. همچنین براساس پیش‌بینی‌ها، وان‌پلاس 6 با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو به بازار عرضه می‌شود.

صرف‌نظر از مشخصات داخلی، انتظار می‌رود که وان‌پلاس 6 مجهز به دوربین دوگانه شامل یک سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی و لنز دوم 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی باشد. بعلاوه یک حسگر 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در بخش جلویی گوشی قرار گرفته است.

از نظر طراحی اسمارت‌فون، هندزآن لو رفته دیروز بهره‌گیری وان‌پلاس 6 از ساختار شیشه و آلومینیوم و ارایه این هندست در مدل‌های رنگی مشکی و سفید را تایید می‌کند. در کنار این، تیزرهای قبلی از عرضه یک مدل بنفش رنگ در روز 16 مه حکایت داشتند.

هنوز کمپانی وان‌پلاس هیچ‌گونه جزئیاتی را در خصوص قیمت‌گذاری رسمی و زمان عرضه پرچم‌دار آینده خود تایید نکرده است. اما با توجه به اعلام رسمی معرفی این هندست در هفته آینده، به نظر می‌رسد که احتمالا فروش آن تا پایان ماه آغاز خواهد شد. شایعات قبلی به قیمت‌گذاری حدودا 555 دلاری برای مدل پایه اشاره کرده‌اند. این مبلغ برای نسخه محدود Avengers Infinity War به 800 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

2 در مورد “وان‌پلاس 6 با تراشه اسنپ‌دراگون 845 و 8 گیگابایت رم در گیک‌بنچ ظاهر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH