پیام رسان تله پادو (telepado)

6 دلیل برای آنکه از پیام رسان تله پادو استفاده کنیم!

پیام رسان تله پادو که پس از فیلترینگ تلگرام به عنوان یکی از پیام رسان‌های جایگزین در بین کاربران ایرانی مطرح شده است، دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که در مقاله بررسی این مسنجر به آن‌ها اشاره کردیم و به نقاط قوت و ضعفش پرداختیم. از مهم‌ترین مواردی که در مورد این پیام رسان وجود دارد، امکانات ضروری مورد نیاز کاربران ایرانی است که به خوبی به آن‌ها پرداخته شده است.

در این مقاله قصد داریم به دلایلی بپردازیم که جزو دلایل استفاده کردن از این پیام رسان شمرده شده و عملا این پیام رسان را نسبت به سایر پیام رسان‌های مشابه داخلی و خارجی برتری داده و توصیه ما به قرار گرفتن در بین اپ‌های اولویت‌دار کاربران ایرانی است.پیام رسان تله پادو (telepado)

1- اپلیکیشن تله پادو در پلت‌فرم‌های مختلف قابل دسترسی است

اولین ویژگی و دلیل برای استفاده از پیام رسان تله پادو وجود نسخه‌های مختلف ویندوز، آی‌فون، اندروید و مک است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی و از طریق دستگاه‌های مختلفی که در اختیار دارند به تله پادو دسترسی داشته و محیط شخصی خود را مدیریت کنند.

2- در پیام رسان تله پادو محدودیتی برای تعداد اعضای گروه وجود ندارد

دومین دلیل برای استفاده از این پیام رسان انگلیسی عدم محدودیتی است که در بخش گروه‌های کاربری این پیام رسان وجود دارد. با توجه به اینکه پیام رسان‌های دیگر از جمله نمونه‌های داخلی محدودیت حدود 5 هزار نفری را برای گروه دارند، عدم محدودیت تله پادو برای این بخش یک مزیت بسیار بزرگ برای آن شمرده می‌شود که قطعا می‌تواند منجر به یک انتخاب برای کاربران شود.

3- با تله پادو می‌توانید تماس صوتی و تصویری با کیفیت داشته باشید

سومین دلیل برای استفاده از پیام رسان تله پادو امکان تماس صوتی و تصویری این اپلیکیشن است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به راحتی با دوستان و آشنایان خود تماس صوتی و تصویری داشته باشند و هزینه‌ای بابت آن نپردازند. همچنین طبق تست‌هایی که در مورد این ابزار انجام دادیم، کیفیت تماس صوتی و تصویری تله پادو مطلوب ارزیابی شده و نسبت به سایر پیام رسان‌های معروف در این زمینه مثل ایمو عملکرد قابل قبول‌تری را ارایه نمود.

4- پیام رسان تله پادو دارای میزبانی ابری است

چهارمین دلیل برای استفاده کردن از پیام رسان تله پادو وجود سرورهای ابری این پیام رسان است که جزو ویژگی‌های بسیار خوب آن شمرده می‌شود. سرورهای ابری اولا به کاربران اطمینان می‌دهد که با هر اتفاقی برای یک سرور، قطعا اطلاعات آن‌ها از طریق سرورهای دیگر قابل دسترسی خواهد بود و نه تنها مشکلی برای فایل‌ها پیش نخواهد آمد، بلکه حتی دسترسی به این پیام رسان نیز قطع نخواهد شد.

5- ارسال تصویر و ویدیو در تله پادو حرفه‌ای است!

علیرغم اینکه در مقاله دلایل عدم استفاده از تله پادو به عدم وجود امکان ایجاد کپشن برای تصاویر و ویدیو اشاره کردیم ولی نکته جالب در مورد تله پادو ابزار حرفه‌ای آن برای ادیت تصاویر و اضافه کردن افکت‌های بسیار متنوع در این مسنجر است که به کاربر کمک می‌کند تا بتواند پست‌های بسیار حرفه‌ای از نظر گرافیکی به کاربران خود ارایه دهد.

6- تمامی پیام های تله پادو رمزنگاری می‌شوند

آخرین دلیل برای استفاده کردن از پیام رسان تله پادو رمزنگاری بسیار قوی تمامی پیام‌های رد و بدل شده در این پیام رسان است که این امنیت را به کاربران می‌دهد تا با خیال راحت بتوانند از امکانات این اپ استفاده کنند و نگران هک‌های احتمالی همانند بعضی از پیام رسان‌های داخلی و خارجی نباشند. نکته مهم‌تر اینکه تفاوتی در پیام‌های رد و بدل شده در گفتگوهای شخصی و گروه‌های خصوصی نیست و در صورتی که کاربر خودش اقدام به ارایه اطلاعات گروه و گفتگو نکند، قطعا دسترسی به پیام‌های کاربران برای هکرها ناممکن خواهد بود.

2 در مورد “6 دلیل برای آنکه از پیام رسان تله پادو استفاده کنیم!”

  1. ب نظرم یه پیام رسان رسمی باید اعلام بشه همه اون نصب کنن ن صد مدل بیاد همه دچار سردرگمی بشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH