سامسونگ گلکسی A استار توانست تاییدیه بلوتوث را دریافت کند

سازمان Bluetooth SIG به‌تازگی یک گواهی بلوتوث را برای اسمارت‌فونی با نام گلکسی A استار صادر کرده است. این اسمارت‌فون از بلوتوث 5 استفاده خواهد کرد و با شماره مدل SM-G885 عرضه می‌شود. در شایعات گفته می‌شد این اسمارت‌فون با نام گلکسی A8 استار روانه بازار خواهد شد، اما این گواهی نشان می‌دهد ممکن است سامسونگ نام ساده‌تر گلکسی A استار را انتخاب کند.

این گواهی اطلاعات دیگری را در رابطه با این هندست در اختیار ما نمی‌گذارد، با این حال مطابق اطلاعات لو رفته قبلی این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگری 6.28 اینچی خواهد بود که وضوح آن +FHD است. چیپست مورد استفاده در گلکسی A استار اگزینوس 7885 یا اسنپدارگون 660 خواهد بود که با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. در بخش تصویربرداری این مدل نیز می‌توانیم دوربین دوگانه تشکیل شده از دو سنسور 16 و 24 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. تولید نیروی مورد نیاز این هندست را یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد.

به احتمال بسیار زیاد رونمایی از گلکسی A استار در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد، زیرا دریافت گواهی برای انتشار، یکی از مراحل پایانی توسعه یک تلفن همراه است. پیش‌تر تصور می‌شد که این هندست مخصوص به بازار چین خواهد بود، با این حال گواهی تازه دریافت شده نشان می‌دهد این هندست به صورت بین‌المللی عرضه خواهد شد.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی A استار توانست تاییدیه بلوتوث را دریافت کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH