هواوی آنر 7X به‌روزرسانی اندروید اوریو و EMUI 8 را دریافت کرد

پاییز سال گذشته بود که هواوی از اسمارت‌فون آنر 7X رونمایی کرد، این تاریخ درست هم‌زمان با رونمایی از اندروید اوریو توسط گوگل بود. با این حال تا به امروز طول کشید تا هواوی بتواند این نسخه از سیستم عامل را برای محصول خود آماده کند. این به‌روزرسانی علاوه بر جدیدترین نسخه اندروید، ویژگی‌های دیگری از قبیل رابط کاربری EMUI 8.0 را نیز با خود به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین کاربران پس از دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند از سیستم تشخیص چهره برای بازگشایی قفل صفحه استفاده کنند؛ ظاهرا استفاده از این قابلیت به یک ویژگی در تمام دستگاه‌های اندروید مبدل خواهد شد، حتی اگر آن دستگاه آنر 7X با 200 دلار قیمت باشد!

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در این به‌روزرسانی آن را مشاهده می‌کنیم، می‌توان به قابلیت Quick Shortcut اشاره کرد که چند سالی می‌شود آن را در اندروید خام نیز مشاهده کرده‌ایم. هم‌چنین آنر در این به‌روزرسانی یک نوار ناوبری شناور را اضافه کرده است که کاربر می‌تواند از هر نقطه نمایشگر به آن دسترسی داشته باشد. از جمله دیگر تغییرات این نسخه می‌توان به بهبود منوی تنظیمات و هم‌چنین منوی تماس‌ها اشاره کرد. آنر یک سطل بازیافت را برای گالری تعبیه کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد تا 30 روز فایل‌های حذف شده خود را بازیابی کند. هم‌چنین کاربران آنر 7X حالا می‌توانند به صورت هم‌زمان به دو دستگاه بلوتوث وصل شوند.

این به‌روزرسانی در حال حاضر برای کاربران آنر 7X قابل دریافت است، بنابراین برای دریافت آن می‌توانید به منوی تنظیمات و بخش در نظر گرفته شده برای به‌روزرسانی مراجعه کنید. لازم به ذکر است این به‌روزرسانی بسیار حجیم است بنابراین برای دریافت آن بهتر است به شبکه وای‌فای متصل باشید. امکان نصب این به‌روزرسانی در حالتی که باتری زیر 50 درصد شارژ داشته باشد امکان پذیر نیست، بنابراین بهتر است هنگام دانلود این به‌روزرسانی دستگاه خود را به شارژر متصل کنید.

4 در مورد “هواوی آنر 7X به‌روزرسانی اندروید اوریو و EMUI 8 را دریافت کرد”

  1. سلام من از تنظیمات گوشیم بروزرسانی اندروید 8 را زدم دانلود کردم بعد زد تایید سیستم ناموفق بود و حدود 2/5 گیگ حجم داشت. بار دومه اینطور شد. میشه راهنمایی کنید

  2. من اندرویدمو اپدیت کردم بعدش دکمه شناورم الان هرچی میگردم پیداش نمیکنم. کلا تو اندروید هشت برداشتن یا من پیداش نمیکنم؟؟؟

  3. واقعا گوشی های خوبی هستن سری انر من که خیلی ازشون راضی ام نسبت به سامسونگ های هم رده خودش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH