لانچر پیکسل، بدون نیاز به روت برای اندروید P در دسترس عموم کاربران قرار گرفت

با تشکر از paphonb عضو ارشد XDA Developers، اکنون کاربرانی که فاقد دستگاه‌هایی با سیستم عامل جدید اندروید P هستند می‌توانند با استفاده از لانچر جدید طراحی شده حداقل برای یکبار هم که شده این نسخه جدید اندروید را مورد بررسی و امتحان قرار دهند.

اندروید P

البته لازم به ذکر است با اینکه لانچر Rootless Pixel 2 با نسخه اندروید 7 نیز به خوبی کار می‌کند اما در برخی آیتم‌ها نیاز دارد تا از قابلیت‌های سیستم عامل اندروید اوریو برخوردار باشد تا بتواند کار خود را به درستی ادامه دهد و با این وجود گفته شده باز هم تضمینی نیست که در تمام انواع مدل‌های گوشی‌های هوشمند بالا بیاید.

با تمام این اوصاف این ضعف‌ها باز هم باعث نمی‌شود تا از جذابیت این لانچر کاسته شود اما با این حال قبل از دانلود این موارد را به خاطر داشته باشید. گفته شده که در واقع این لانچر خودش یک پورت مستقیم به آخرین نسخه از اندروید P محسوب می‌شود. با توجه به این موارد باز هم تفاوت بین اپلیکیشن جایگزین این لانچر و اپلیکیشن‌های قدیمی‌تر که براساس لانچر پایه گوگل هستند، آنقدر محسوس نیست که به چشم بیاید.

اینطور به نظر می‌رسد که اغلب به‌روزرسانی‌های اندروید P در رابطه با هوش مصنوعی و بهینه‌سازی آن متمرکز است. بنابراین کاربران معمولی شاید تغییر ظاهری خاصی را مشاهده نکنند. به‌علاوه بیشتر تغییرات موجود در اندروید P در سطح سیستمی انجام شده است که واقعا یک لانچر توانایی شبیه‌سازی و نمایش آن‌ها را ندارد. از جمله این تغییرات در سیستم ناوبری جدید است که لانچر امکان شبیه سازی آن را نخواهد داشت.

با این حال آیکون‌های جدید، برخی عناصر تم‌ها، مانند تغییرات رنگ، گزینه تم‌های تیره، قابلیت فعال‌سازی Google Now و آب و هوا بدون نیاز به نصب جداگانه در این لانچر قابل دسترسی خواهد بود. همچنین نوار جستجوی جدید گوگل نیز وجود دارد که البته همانطور که در تصاویر موجود دیده می‌شود هنوز از لحاظ فنی برای لانچر رسمی پیکسل ساخته نشده و تنها به صورت یک آپشن برای این اپلیکیشن در دسترس است.

اندروید P

پس باید دقت کنید که با همه تلاش‌های انجام شده توسط دوستداران اندروید این لانچر قادر به نمایش تمام ویژگی‌های اندروید P نیست و باید به انتظار دریافت رسمی سیستم عامل جدید بمانیم تا بتوانیم دستپخت مهندسان شرکت گوگل را به طور کامل بچشیم! البته احتمالا آن نیز بدون دسترسی به روت امکان‌پذیر نخواهد بود که به نوبه خود سبب پیدا شدن اشکلاتی خواهد شد. در هر صورت فعلا لانچر Rootless Pixel 2 بهترین گزینه‌ای است که در اختیارمان قرار دارد که حداقل توانسته است برخی از جنبه‌های ظاهری و جالب نسخه جدید به‌روز‌رسانی اندروید P را برایمان به نمایش بگذارد.

به‌علاوه این لانچر تنها گزینه مناسبی است که کاربران بتوانند بدون نیاز به دانستن مهارت‌های خاص و تخصص فنی یا داشتن یکی از دستگاه‌هایی که به صورت رسمی از نسخه بتای اندروید P پشتیبانی می‌کند، این سیستم عامل را آزمایش کنند. نکته خوب این لانچر رایگان بودن آن است که می‌توانید آن را از این لینک دانلود نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH