اپل قصد دارد تا 440 میلیون دستگاه آی‌فون را طی سال‌های 2018 و 2019 به فروش برساند

کمپانی اپل در سال‌های 2018 و 2019 می‌تواند مجموعا 440 میلیون گوشی آی‌فون را به فروش برساند. برخلاف نظر بسیاری از کارشناسان که ادعا می‌کنند این کمپانی آمریکایی به دلیل قیمت بالاتر گوشی آی‌فون X با افت میزان فروش مواجه شده است؛ تحلیلگری با نام جن مانستر انتظار دارد که این برند مشهور در سال جاری و سال آینده فروش بالایی را تجربه خواهد کرد.

این تحلیلگر مشخصا فروش سالانه 220 میلیون دستگاهی آی‌فون را برای سال‌های 2018 و 2019 پیش‌بینی می‌کند که این موضوع با برآوردهای وال‌استریت نیز هماهنگی دارد. دلیل پشت پرده این پیش‌بینی، مرحله جدیدی از معرفی آی‌فون‌های فوق‌العاده‌تر است که برخلاف برچسب قیمتی بالای این هندست‌ها بایستی فروش آن‌ها در آینده را تقویت نماید و نهایتا پایگاه کاربران فعال آی‌فون اپل در سراسر جهان را به حدودا 800 میلیون نفر افزایش دهد. به احتمال فراوان این میزان از فروش ظرف چند سال آینده حفظ خواهد شد. زمانی‌که نوبت به کاربران آی‌فون می‌رسد، شرکت آمریکایی به لحاظ تاریخی با نرخ استقبال 90 درصدی مشتریان مواجه بوده است و این موضوع نشان می‌دهد که کمپانی قاعدتا برای حفظ رضایت پایگاه مشتریان خود هیچ مشکلی نخواهد داشت.

با این‌حال پس از سال 2019، جن مانستر فروش فوق‌العاده آی‌فون یا رشد درآمد را برای اپل پیش‌بینی نمی‌کند. با این همه، تحلیلگر معتقد است که چرخه ارتقا آی‌فون اپل به تدریج مسیر پایدار شدن را طی می‌کند و احتمالا قبلا به نقطه اوج خود رسیده است؛ اگرچه هنوز اپل ظرف چند سال آینده می‌تواند رشد 0 تا 5 درصدی فروش را تجربه کند. لذا به منظور متمرکز بودن گزارشات درآمدی اپل، نقل و انتقال گوشی‌های آی‌فون متوقف خواهد شد. در عوض، درآمدهای پایدار کمپانی از آی‌فون در کنار سرمایه‌گذاری‌های شرکت و رشد سایر بخش‌های بازار خصوصا قسمت خدمات این برند، در مرکز توجهات قرار خواهند گرفت.

علی‌رغم این پیش‌بینی‌ها به نظر می‌رسد که اپل برای افزایش قابل‌توجه میزان فروش آی‌فون‌ها و درآمدهای خود تا ماه سپتامبر، یکی از آخرین بخت‌هایش را در اختیار دارد. براساس شایعات، این برند محبوب در صدد عرضه 4 دستگاه جدید است. این گجت‌ها شامل 2 هندست مجهز به نمایشگرهای ممتاز اولد با اسامی آی‌فون X 2018 و آی‌فون X پلاس 2018، یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت‌تر به نام آی‌فون 2018 و با نمایشگر LCD و یک مدل ارتقایافته آی‌فون SE با نام آی‌فون SE 2018 خواهند بود.

1 در مورد “اپل قصد دارد تا 440 میلیون دستگاه آی‌فون را طی سال‌های 2018 و 2019 به فروش برساند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH