پیش‌بینی فروش فوق‌العاده اسمارت‌فون‌های اندرویدی ایسوس در 3 ماهه دوم سال 2018

انتظار می‌رود که کمپانی ایسوس طی 3 ماهه دوم سال جاری شاهد فروش چشم‌گیر اسمارت‌فون‌های اندرویدی خود باشد. جری شن، مدیر اجرایی ایسوس این پیش‌بینی خوش‌‌بینانه را مرهون عملکرد تجاری قدرتمند گوشی‌های ذن‌فون 5 و ذن‌فون مکس پرو می‌داند. در حال حاضر هندست‌های اندرویدی جدیدا عرضه شده فروش مناسبی دارند و بر اساس اظهارات رئیس کمپانی بایستی میزان فروش 3 ماهه ایسوس را به صورت پیوسته بین 25 تا 35 درصد افزایش دهند.

ذن‌فون 5 در نیمه دوم آوریل و در کشور زادگاه این غول فناوری یعنی تایوان عرضه شد و بهترین میزان فروش طی دوره زمانی 2 هفته‌ای را در در میان دستگاه‌های موبایل به خود اختصاص داد. اکنون ذن‌فون مکس پرو نیز در هند و اندونزی با کمبود موجودی مواجه شده و احتمالا دلیل این امر، ماهیت ارزش‌گرا و ظرفیت بالای 5000 میلی‌آمپرساعتی باتری دستگاه است.

روز دوشنبه مدیرعامل ایسوس اعلام کرد که ذن‌فون مکس پرو در تلاش برای ادامه فروش قدرتمند خود، اوایل ماه آینده در تایوان عرضه خواهد شد. بعلاوه با توجه به این‌که اکنون تولیدکننده اصلی، تجهیزات ضروری برای تولید انبوه این اسمارت‌فون را به صورت گسترده تامین نموده است، لذا کمبود موجودی فعلی این هندست در 3 ماهه سوم سال جاری نیز کاملا برطرف خواهد شد.

مدیر اجرایی ایسوس مشخص نکرده است که این کمبود در نتیجه پیش‌بینی نادرست ایسوس از میزان تقاضای اولیه برای ذن‌فون مکس پرو ناشی شده یا این‌که کمپانی توان تامین به موقع قطعات سخت‌افزاری بیش‌تر را نداشته است. اما وی گزارشات اخیر مبنی بر عرضه نخستین اسمارت‌فون اندرویدی مخصوص گیمینگ ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس را تایید نموده است. این نمایشگاه تجاری تایوانی از روز 5 الی 9 ژوئن برگزار می‌شود و به گفته آقای شن در این رویداد از هندستی که مجهز به حالت گیمینگ اختصاصی است، رونمایی خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، پرچم‌دار ذن‌فون 5Z در ماه ژوئن عرضه می‌شود و به عقیده مدیر اجرایی ایسوس این موضوع بایستی نقل و انتقال اسمارت‌فون‌های اندرویدی این برند تایوانی را افزایش داده و با توجه به عملکرد خود، احتمالا بازتاب خوبی بر عملکرد 3 ماهه شرکت نیز داشته باشد.

اکنون بخش موبایل کمپانی ایسوس در حال زیان‌دهی است؛ اما براساس پیش‌بینی‌های آقای شن، در 3 ماهه سوم سال جاری این شرکت بایستی به سودآوری بازگردد و در 3 ماهه آخر سال 2018 نیز فروش نهایی محصولات خود را بهبود ببخشد. هندست گیمینگ آینده ایسوس ادامه‌دهنده مسیری است که با ریزرفون در اواخر سال گذشته آغاز شد و در بهار سال جاری با دستگاه‌هایی نظیر شیائومی بلک‌ شارک و نوبیا ادامه پیدا کرد.

1 در مورد “پیش‌بینی فروش فوق‌العاده اسمارت‌فون‌های اندرویدی ایسوس در 3 ماهه دوم سال 2018”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH