چگونه حالت پشتیبانی آفلاین در جی‌میل را فعال کنیم؟

با به‌روزرسانی اخیر جی‌میل، هم‌اکنون این سرویس پرطرفدار در حالت آفلاین و بدون نیاز به افزونه خاصی، فقط در مرورگر کروم کار می‌کند. این قابلیت جدید، تنها بخشی از ویژگی‌های جالبی است که به کاربران ارایه شده است و شیوه راه‌اندازی و استفاده از آن بسیار سریع و ساده است.

برای استفاده از حالت پشتیبانی آفلاین، کافی است به تنظیمات جی‌میل خود بروید و همان‌طور که در شکل زیر نشان داده شده است، از قسمت Offline، تیک گزینه فعال کردن ایمیل آفلاین (Enable Offline Mail) را در حالت فعال قرار دهید.

شما همچنین می‌توانید برخی تنظیمات دیگر را از طریق همین قسمت پیکربندی کرده و از آن‌ها استفاده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید مشخص کنید که چه تعداد از ایمیل‌های روزانه شما در کامپیوترتان ذخیره شود و همچنین تعیین کنید در زمانی که از حساب جی‌میل خود خارج می‌شوید چه اتفاقی برای اطلاعات موجود در ایمیل‌های شما بیافتد.

با فعال کردن این قابلیت پرکاربرد هم‌اکنون می‌توانید بدون دسترسی به اینترنت، جی‌میل خود را از طریق مرورگر کروم بررسی کنید. انجام این کار به‌خصوص اگر شما امکان دسترسی به وای‌فای را ندارید و یا از کاربران کروم‌بوک‌ها باشید قطعا  بسیار عالی خواهد بود.

2 در مورد “چگونه حالت پشتیبانی آفلاین در جی‌میل را فعال کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH