سامسونگ گلکسی Tab S4 در گیک‌بنچ رویت شد

به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد جانشین گلکسی Tab S3 را به زودی معرفی و روانه بازار کند. اولین بار که نامی از گلکسی Tab S4 را مشاهده کردیم به ماه فوریه باز می‌گردد. هم‌چنین اوایل ماه جاری میلادی مشخص شد که این تبلت در آستانه معرفی رسمی قرار دارد.

امروز نیز یکی دیگر از بخش‌های این پازل پیدا شد و برای اولین بار این تبلت در گیک‌بنچ مورد سنجش قرار گرفت و بخشی از اطلاعات سخت افزاری آن به بیرون درز پیدا کرد. این تبلت با شماره مدل SM-T835 در این بنچمارک حضور یافته است، البته از آن‌جایی که سامسونگ معمولا دو نسخه WiFi و LTE را معرفی می‌کند، احتمالا نسخه دیگر با شماره مدل SM-T830 معرفی خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده گلکسی Tab S4 از چیپست اسنپدارگون 835 استفاده می‌کند که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. هم‌چنین می‌دانیم که این تبلت از اندروید 8.1 اوریو استفاده خواهد کرد. این تمام اطلاعاتی بود که گیک‌بنچ راجع به این تبلت در اختیار ما می‌گذارد، با این حال با توجه به خبرهای قبلی می‌دانیم که این تبلت از نمایشگری 10.5 اینچی استفاده می‌کند که وضوح آن 1600 در 2560 پیکسل و نسبت تصویر آن 16 به 10 خواهد بود. هم‌چنین در بخش تصویربرداری این تبلت می‌توانیم دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. انتظار می‌رود گلکسی Tab S4 از اسکنر اثر انگشت نیز پشتیبانی کند، با این حال هنوز موقعیت قرار گرفتن سنسور مشخص نشده است.

هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ در چه تاریخی از گلکسی Tab S4 رونمایی خواهد کرد، با این حال ممکن است این تبلت به همراه گلکسی نوت 9 پس از تابستان و پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2018 به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شود.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی Tab S4 در گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH