HMD Global

نوکیا X6 تنها در چین عرضه خواهد شد و نوکیا X5 و X7 به بازار‌های جهانی خواهند رسید

نوکیا X6 یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که شرکت HMD Global آن را به بازار عرضه کرده است اما متاسفانه فعلا این محصول تنها در کشور چین در دسترس است. هر چند HMD Global همواره به معرفی گوشی‌هایش در چین شهره بوده و سپس پخش سراسری آن به دیگر نقاط دنیا شروع شده است. معمولا این اتفاق نیز با تغییر نام محصول و کمی تغییر در مشخصات و سخت‌افزار گوشی رخ می‌دهد ولی به نظر می‌رسد این اتفاق برای نوکیا X6 رخ ندهد!

HMD Global

براساس شایعات جدید به نظر می‌رسد شرکت تصمیم دارد اولین گوشی دارای صفحه نمایش برش خورده خود یعنی نوکیا X6 را به طور اختصاصی تنها در چین به فروش برساند و خبری از توزیع جهانی آن نخواهد بود. اما خبر خوب این است که این شرکت فنلاندی قصد دارد تا دو مدل دیگر از گوشی‌های هوشمند سری X خود را در خط تولید قرار دهد و هر دو این مدل‌ها نیز به صورت جهانی وارد بازار خواهند شد.

گوشی‌های نوکیا X5 و X7 دو مدلی هستند که تاکنون رونمایی نشده‌اند و احتمال می‌رود شرکت HMD Global آنها را تا پایان سال 2018 معرفی کند. متاسفانه تا این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات و طراحی آن به بیرون درز نکرده است و ما نمی‌دانیم که آیا این دو مدل نیز دارای نمایشگر‌های برش خورده خواهند بود یا خیر. اما با توجه به نام‌گذاری انجام شده منطقا باید مدل نوکیا X5 یک رده پایین‌تر از نوکیا X6 باشد و نوکیا X7 نیز خود را به عنوان بهترین مدل با مشخصات برتر به نمایش بگذارد.

این را نیز خاطر نشان کنیم که HMD در روز 29 می یک مراسم رونمایی را در کشور روسیه برگزار خواهد کرد ولی هنوز دقیقا مشخص نیست از چه دستگاه‌های جدید رونمایی خواهد شد. طبق اخبار قبلی نسخه‌های 2018 نوکیا 3 و نوکیا 5 و احتمالا نوکیا X5 و نوکیا X7 از کاندیدا‌های معرفی در این مراسم هستند.

2 در مورد “نوکیا X6 تنها در چین عرضه خواهد شد و نوکیا X5 و X7 به بازار‌های جهانی خواهند رسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH