تصویر پنل جلویی اسمارت‌فون ویژه هشتمین سالگرد تاسیس شیائومی منتشر شد

به‌تازگی دو تصویر از پنل جلویی و هم‌چنین جعبه اسمارت‌فون ویژه هشتمین سالگرد تاسیس شیائومی منتشر شده است. به این ترتیب هفته آینده شیائومی رازهای زیادی را برملا نخواهد ساخت. انتظار می‌رود در رویداد هفته آتی، شیائومی از پرچم‌دار جدید خود یعنی Mi 7 و هم‌چنین نسل سوم دستبند محبوب می‌بند رونمایی کند. هم‌چنین از آن‌جا که این رویداد در هشتمین سالگرد تاسیس این برند برگزار می‌گردد، شیائومی قصد دارد از یک اسمارت‌فون ویژه نیز رونمایی کند. دو تصویری که اخیرا لو رفته است مربوط به همین اسمارت‌فون می‌شود.

اولین تصویر به جعبه این هندست مربوط می‌شود، که البته بیش از حد ساده است. بر روی این جعبه تنها می‌توانیم یک عدد 8 نوشته شده با رنگ خاکستری و هم‌چنین لوگو شیائومی را در گوشه سمت راست و بالای آن مشاهده کنیم.

در دومین تصویر که مربوط به پنل جلویی است، می‌توانیم اطلاعات بیش‌تری را از این اسمارت‌فون ناشناخته کسب کنیم. به صورت کلی طراحی پنل جلویی نشان می‌دهد که شیائومی قصد دارد روند کنونی طراحی پرچم‌داران را حفظ کند. وجود یک حاشیه نسبتا زیاد در بخش پایینی اگرچه ظاهر مناسبی را به همراه ندارد اما مطمئنا آزاردهنده‌تر از برش بزرگ بالای نمایشگر نخواهد بود. با این حال در برش بالایی می‌توانیم تعداد زیادی حفره را مشاهده کنیم که مربوط به سنسورهای در نظر گرفته شده برای این اسمارت‌فون است. چهار حفره بزرگ را در این بخش از نمایشگر مشاهده می‌کنیم. با توجه به خبرهای مبتنی بر معرفی فناوری حسگر 3D توسط شیائومی به عنوان یک رقیب برای Face ID اپل، حداقل دو حفره مربوط به این فناوری خواهد بود و دوتای باقی‌مانده برای سنسورهای تنظیم نور محیط و مجاورت و هم‌چنین دوربین سلفی این هندست است.

در قلب این اسمارت‌فون ویژه هشتمین سالگرد تاسیس شیائومی، می‌توانیم چیپست قدرتمند اسنپدارگون 845 را مشاهده کنیم که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. هم‌چنین انتظار می‌رود در این هندست از اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر استفاده شود. هدایت این مجموعه سخت‌افزاری نیز در دستان اندروید 8.1 اوریو خواهد بود.

2 در مورد “تصویر پنل جلویی اسمارت‌فون ویژه هشتمین سالگرد تاسیس شیائومی منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH