ایسوس

ایسوس از لپ‌تاپ قدرتمند ذن‌بوک پرو 15 پرده برداشت

امروز شرکت ایسوس از محصول جدید خود با نام ذن‌بوک پرو 15 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ جدید را می‌توان ترکیبی از قدرت خالص و ناب با قابلیت حمل و نقل بسیار راحت دانست. ذن‌بوک پرو 15 از پردازنده 45W سری H شرکت اینتل بهره می‌گیرد که شش هسته‌ای نسل هشتم بوده و می‌توان این لپ‌تاپ را تا Core i9 ارتقا داد. به علاوه در کنار این مغز پردازشی قدرتمند، کارت گرافیک GTX 1050 جی‌فورس چهار گیگابایتی GDDR5 شرکت انویدیا جا خوش کرده است. بدنه 1.86 کیلوگرمی این لپ‌تاپ تنها 18.9 میلیمتر ضخامت دارد.

ایسوس

در حقیقت با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول، رقبای زیادی در بازار برای آن وجود ندارد و شاید تنها لپ‌تاپ XPS 15 شرکت دل بتواند به گرد پای آن برسد. به همین خاطر ذن‌بوک پرو 15 را باید یک لپ‌تاپ منحصر به فرد دانست زیرا پردازنده‌های قدرتمند سری H اینتل معمولا در لپ‌تاپ‌های گیمینگ و موبایل‌ ورک‌استیشن (لپ‌تاپ‌های سنگین و قدرتمند رومیزی) به کار گرفته می‌شوند. تا یک ترابایت حافظه داخلی SSD و تا 16 گیگابایت رم DDR4 نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح تصویر 4K نیز برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است و خوشبختانه از لحاظ انواع پورت‌ها نیز هیچ کمبودی ندارد. دو درگاه ورودی تاندربولت 3 نیز به چشم می‌خورد که هر کدام امکان انتقال داده‌ها را با سرعت 40 گیگابایت بر ثانیه فراهم آورده‌اند. با بهره‌گیری از پورت تاندربولت 3 منفرد، کاربر قادر خواهد بود تا دو مانیتور با وضوح تصویر 4K و یا یک مانیتور با وضوح تصویر 5K را به لپ‌تاپ متصل نماید.

به علاوه دو پورت USB 3.1 نسل دو نوع A که هر کدام قادر به انتقال داده‌ها با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه هستند نیز به چشم می‌خورد. همچنین برای آن پورت‌ HDMI و اسلات کارت میکرو SD نیز تعبیه شده است. ایسوس با قرار دادن یک باتری 71 واتی برای این هیولای ظریف و قدرتمند توانسته است عمر باتری را تا 9.5 ساعت برساند. به علاوه شرکت ادعا کرده است که در کمتر از 50 دقیقه بیش از 60 درصد از باتری شارژ خواهد شد. با این حال تاکنون در مورد قیمت و زمان عرضه آن به بازار هیچ صحبتی نشده است.

1 در مورد “ایسوس از لپ‌تاپ قدرتمند ذن‌بوک پرو 15 پرده برداشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH