سامسونگ از سه عضو جدید خانواده گلکسی J رونمایی کرد؛ گلکسی J6، J4 و J8

سامسونگ به تازگی سه عضو جدید را به خانواده گلکسی J خود افزوده است. این سه اسمارت‌فون گلکسی J4، گلکسی J6 و گلکسی J8 نام دارند که هر سه از قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار هستند.

گلکسی J6

سامسونگ گلکسی J6، نخستین عضو این مجموعه است که از نمایشگری کم حاشیه استفاده می‌کند. پنل 5.6 اینچی به کار رفته در این اسمارت‌فون از نسبت تصویر 18 به 9 استفاده می‌کند اما وضوح آن فقط 1280 در 720 پیکسل خواهد بود. در قلب این اسمارت‌فون نیز می‌توانیم چیپست اگزینوس 7870 را مشاهده کنیم که از 8 هسته پردازشی 1.6 گیگاهرتزی و چیپ گرافیکی Mali-T830 MP1 تشکیل شده است. این چیپست توسط 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

در بخش پشتی این اسمارت‌فون می‌توانیم تک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و بدون تثبیت کننده تصویر را مشاهده کنیم. در بخش سلفی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافارگم f/1.9 استفاده شده است که توسط یک فلاش با سه سطح روشنایی، همراهی می‌شود. مطمئنا فلاش مورد استفاده در این هندست برای دوست داران سلفی بسیار خوشایند خواهد بود.

این هندست به صورت پیش‌فرض از اندروید 8 بهره می‌برد که با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، شخصی سازی شده است. تولید نیروی مورد نیاز این گوشی را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برعهده دارد. سنسور اثر انگشت موجود در این هندست در بخش پشتی و زیر دوربین اصلی قرار گرفته است.

این اسمارت‌فون در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی با 3 یا 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود که به ترتیب 240 و 205 دلار قیمت خواهند داشت.

گلکسی J4

دومین هندست این مجموعه از نمایشگری 5.5 اینچی سوپر امولد با وضوح 1282 در 720 پیکسل و نسبت تصویر 16 به 9 استفاده می‌کند. چیپست مورد استفاده در این هندست، اگزینوس 7550 است که چهار هسته 1.4 گیگاهرتزی داشته و از رابط گرافیکی Mali-T720 استفاده می‌کند. این اسمارت‌فون 16 گیگابایت حافظه داخلی داشته و تنها از 2 گیگابایت رم استفاده می‌کند، با این حال حافظه داخلی به کمک کارت حافظه قابل ارتقا خواهد بود.

دوربین اصلی گلکسی J4، همانند گلکسی J6 بوده اما در بخش سلفی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. البته قابلیت فلاش LED با سه سطح روشنایی هنوز حفظ شده است. میزان باتری همانند گلکسی J6 بوده و به‌صورت پیش‌فرض باز هم اندروید 8 اوریو را مشاهده می‌کنیم. متاسفانه هنوز مشخص نیست که گلکسی J6 با چه قیمتی روانه بازار می‌شود.

گلکسی J8

سومین هندست را می‌توان یک نسخه هندی برای گلکسی +A6 دانست. این اسمارت‌فون از بدنه‌ای پلی کربنات و یک نمایشگر 6 اینچی امولد با وضوح اچ‌دی+ استفاده می‌کند. چیپست مورد استفاده در این اسمارت‌فون اسنپدراگون 450 خواهد بود که با توجه به استفاده از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، انتظار می‌رود شارژدهی مناسبی را شاهد باشیم.

دوربین دوگانه مورد استفاده در این اسمارت‌فون از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافارگم f/1.9 تشکیل شده است. در بخش سلفی نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنیم.

این اسمارت‌فون در ماه جولای و با قیمت 280 دلار عرضه خواهد شد. از این رو اگر به بدنه فلزی نیازی نداشته باشید، این اسمارت‌فون گزینه بهتری به نسبت گلکسی A6 نسخه 2018 خواهد بود.

3 در مورد “سامسونگ از سه عضو جدید خانواده گلکسی J رونمایی کرد؛ گلکسی J6، J4 و J8”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH