سامسونگ گلکسی‌نوت 9 احتمالا بهترین پرچم‌دار اندرویدی لقب خواهد گرفت

با آغاز عرضه گلکسی‌نوت 8 در سال گذشته، این اسمارت‌فون صرف‌نظر از ارتقا دوربین دوگانه، 6 گیگابایت رم، صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر و ابزارجانبی S-Pen، تفاوت چندان متمایزکننده‌ای نسبت به گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نداشت. احتمالا گلکسی‌نوت 9 از دیدگاه ویژگی‌های سخت‌افزاری به‌طور کامل متحول خواهد شد؛ اگرچه ممکن است این هندست همچنان از تراشه اگزینوس 9810 موجود در اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس استفاده نماید.

یک فرد خبرچین در توییتر مدعی است در صورتی‌که مشتریان خوش‌شانس باشند می‌توانند شاهد حضور رم و حافظه داخلی قابل‌توجهی در فبلت گلکسی‌نوت 9 باشند.

Ice Universe یکی از اعضای فعال باشگاه نخبگان خبرچین در توییتر است و در آن‌جا وی اطلاعاتی ارزشمند درباره عرضه اسمارت‌فون‌های سامسونگ ارایه می‌دهد. البته کلیه اطلاعات مذکور دقیق نیستند؛ اما اطلاعات خاص مرتبط با گلکسی‌نوت 9 بسیارجذاب به نظر می‌رسند. در ادامه به بررسی دلایل این امر خواهیم پرداخت.

اکنون سامسونگ فروش مدل‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را آغاز نموده است. اگرچه عدم اجرای چنین اقدامی توسط کمپانی در نخستین روزهای رونمایی از پرچم‌داران خود مایه تعجب است. لذا شنیدن اخباری مبنی بر احتمال بهره‌مندی گلکسی‌نوت 9 از 512 گیگابایت حافظه داخلی، چندان تعجب‌آور نخواهد بود. چندی پیش، اسمارت‌فون هواوی میت RS پورش دیزاین با همین میزان حافظه داخلی عرضه شد و همچنین اعلام شده که گوشی لنوو Z5 نیز در مجموع دارای 4 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود (بله، ارقام را به درستی مطالعه نموده‌اید).

بعلاوه وجود 8 گیگابایت رم در گلکسی‌نوت 9 احتمالا روشی است که سامسونگ به کمک آن تلاش می‌کند تا مشتریانش گوشی گلکسی S9 پلاس را به دست فراموشی سپرده و در عوض فبلت پرچم‌دار این کمپانی را خریداری نمایند. از آن‌جا که گلکسی S9 پلاس دارای 6 گیگابایت رم است؛ لذا قطعا در زمان عرضه رسمی هندست آینده سامسونگ از برچسب قیمتی ارزان‌تری برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که ظرفیت باتری گلکسی‌نوت آینده از باتری گلکسی S9 پلاس بالاتر است. بنابراین در زمان ساخت یک پرچم‌دار مطلوب، همواره به موارد کوچک نیز توجه می‌شود.

علاوه بر این، وان‌پلاس 6 در مدلی با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. سال گذشته نیز نسخه‌ای از گوشی وان‌پلاس 5T با 8 گیگابایت رم عرضه شده بود. به نظر شما آیا سامسونگ با این ایده نه چندان تحول‌گرایانه قادر به پیش‌برد اهداف خود خواهد بود؟

1 در مورد “سامسونگ گلکسی‌نوت 9 احتمالا بهترین پرچم‌دار اندرویدی لقب خواهد گرفت”

  1. تا روز معرفی اینقدر اعداد ارقام معرفی میکنن که ادم گیج میشه هیچ کدومش هم درست نیست تا رسمی معرفی بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH