مشخصات کلیدی و قیمت‌گذاری شیائومی می نوت 5 لو رفت؛ احتمال عرضه اسمارت‌فون در هفته جاری!

وبسایت کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) فهرست جدیدی از گوشی‌های شیائومی که وارد بازار اروپایی خواهند شد را منتشر نموده است. در این فهرست از میان سایر گوشی‌هایی که احتمالا در اروپا عرضه می‌شوند به اسمارت‌فون عرضه نشده می نوت 5 اشاره شده است. بعلاوه یک تصویر لو رفته، اطلاعات مربوط به مشخصات کلیدی و قیمت‌گذاری می نوت 5 را نمایش می‌دهد. آیا شیائومی این هندست را طی رویداد Shenzhen در روز 31 مه ارایه خواهد کرد؟

تصویر فوق فهرستی شامل می نوت 5 را در میان گوشی‌های دیگری مانند Mi 6X، می میکس 2s، هندست گیمینگ بلک‌ شارک، Mi A2 و ردمی نوت 5 پرو نشان می‌دهد. شیائومی Mi A2 نیز گوشی معرفی‌نشده دیگری است که انتظار می‌رود جانشین اسمارت‌فون Mi A1 با سیستم‌عامل اندروید وان باشد. احتمالا این هندست، برندگذاری جدیدی از گوشی Mi 6X است که در ماه آوریل سال جاری در چین عرضه شده بود. بعید به نظر می‌رسد که Mi A2 دارای پوسته MIUI باشد؛ چرا که احتمالا این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید وان ارایه خواهد شد.

تصویر لو رفته از محتوای تبلیغاتی گوشی که امروز منتشر شده است، مشخصات کلیدی اسمارت‌فون می نوت آینده را به نمایش می‌گذارد. بر این اساس هندست مذکور از یک نمایشگر 5.99 اینچی میزبانی می‌کند. با توجه به بهره‌مندی دستگاه از طراحی تمام‌صفحه نسخه 2.0، احتمالا این گوشی دارای حواشی فوق‌العاده باریکی در اطراف صفحه نمایش خواهد بود. در قسمت داخلی گوشی شاهد حضور تراشه اسنپ‌دراگون 835 به همراه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هستیم. همچنین می نوت 5 دارای قابلیت تثبیت نوری 4 محوره تصاویر است. احتمالا این اسمارت‌فون همانند می نوت 3 از پیکره‌بندی دوربین دوگانه بهره خواهد برد. این دستگاه می‌تواند محصولی جهانی قلمداد شود؛ زیرا تصویر تبلیغاتی، پشتیبانی می نوت 5 از 43 باند LTE را تایید می‌نماید.

در حالت ایده‌آل، کمپانی بایستی گوشی می نوت 4 را به عنوان جانشین محصول سال گذشته یعنی می نوت 3 روانه بازار کند. ظاهرا شیائومی از عنوان می نوت 4 صرف‌نظر خواهد کرد؛ چرا که حتی فهرست EEC نیز نام می نوت 5 را نمایش می‌دهد. با توجه به نگرانی‌ها در خصوص قیمت‌گذاری می نوت 5 ، نسخه‌ای از گوشی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم با برچسب قیمتی 2299 یوان (حدودا 359 دلار) در چین عرضه خواهد شد.

شیائومی طی رویداد Shenzhen در روز 31 مه از اسمارت‌فون شیائومی Mi 8 و رابط کاربری MIUI 10 رونمایی خواهد کرد. با این‌حال گزارشات اخیر ادعا می‌کنند که کمپانی چینی از این رویداد به منظور معرفی تعدادی محصول جدید از قبیل شیائومی Mi 8 SE، ابزار حفظ تناسب اندام می باند 3 و پردازنده Surge S2 بهره می‌گیرد. به نظر می‌رسد که در همین رویداد از اسمارت‌فون می نوت 5 نیز رسما رونمایی شود. با این‌حال هیچ‌یک از تیزرهای رسمی اخیرا منتشر شده، معرفی رسمی گوشی در روز پنج‌شنبه هفته جاری را تایید نمی‌کنند.

1 در مورد “مشخصات کلیدی و قیمت‌گذاری شیائومی می نوت 5 لو رفت؛ احتمال عرضه اسمارت‌فون در هفته جاری!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH