اچ‌تی‌سی U12 پلاس

در جعبه گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس خبری از مبدل یو‌اس‌بی به جک هدفون نیست!

از هفته گذشته جانشین گوشی U11 یعنی اچ‌تی‌سی U12 پلاس به‌عنوان یک فبلت پرچم‌دار قدرتمند و بالارده به‌صورت پیش‌خرید در اختیار کاربران ایالات متحده قرار گرفته است.

همان‌طور که می‌دانید دستاورد تازه تایوانی‌ها همانند نسل پیشین، به جک 3.5 میلی‌متری صدا مجهز نیست ولی از یک هندزفری مخصوص به نام USonic که از طریق درگاه یو‌اس‌بی نوع C به دستگاه متصل می‌گردد، بهره می‌برد. از آنجایی که اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی U11 در جعبه خرید یک مبدل یو‌اس‌بی نوع C به جک 3.5 میلی‌متری صدا را در اختیار کاربران قرار می‌داد، ممکن است انتظار داشته باشید که همین موضوع در پرچم‌دار این سازنده نیز رعایت شده و مبدل مورد نظر در جعبه U12 پلاس نیز وجود داشته باشد.

اما متاسفانه در جعبه این پرچم‌دار خبری از مبدل مورد بحث نیست و طبق گفته خرده‌فروشی‌ها محتویات بسته‌بندی این فبلت تنها یک آداپتور شارژ سریع از نوع یو‌اس‌بی C، یک محافظ شفاف برای گوشی و یک هندزفری USonic را شامل می‌شود. بنابراین هر کاربر باید در صورت نیاز هزینه‌ای جداگانه را برای خرید مبدل مذکور پرداخت کند.

بد نیست یادآور شویم که مدل 64 گیگابایتی U12 پلاس با برچسب قیمت 799 دلار به فروش می‌رسد و برای خرید نسخه 128 گیگابایتی باید هزینه معادل 849 دلار را پرداخت نمایید. در آخر باید افزود که این گوشی در دو رنگ مشکی سرامیکی و آبی شفاف روانه بازار خواهد شد که مدل مشکی رنگ در ماه ژوئن و انتظار می‌رود که مدل آبی‌ رنگ در ماه جولای در اختیار خریداران قرار بگیرد.

1 در مورد “در جعبه گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس خبری از مبدل یو‌اس‌بی به جک هدفون نیست!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH