آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با پیکسل ۳ گوگل

با توجه به پشتیبانی ذاتی سیستم‌عامل اندروید P از نمایشگرهای برش‌خورده، از مدت‌ها پیش این تصور وجود داشته است که گوگل در نسل بعدی اسمارت‌فون‌های پیکسل خود از جدیدترین رویه در دنیای گوشی‌های تلفن‌همراه بهره خواهد برد. امروز افشای تصاویری از محافظ‌های نمایشگر گوشی‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL تا حدی این موضوع را تایید می‌کنند.

در صورتی‌که این تصاویر واقعیت داشته باشند، آن‌گاه بر اساس تصویر زیر تنها مدل بزرگ‌تر مجهز به یک نمایشگر برش‌خورده خواهد بود. دستگاه کوچک‌تر پیکسل 3 از طراحی متفاوتی استفاده می‌کند و اساسا از الگوی طراحی سال گذشته که در گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL مشاهده شد، تقلید نموده است. با این‌حال طراحی پنل جلویی گوشی، شباهتی به پرچم‌داران نسل قبلی گوگل ندارد.

محافظ‌های صفحه مربوط به گوگل پیکسل 3 و 3 XL (سمت چپ) و طراحی شماتیک مبتنی بر آن‌ها (سمت راست)

هر 2 دستگاه پیکسل نسل سوم مجهز به اسپیکرهای استریو در بخش جلویی گوشی هستند و در مقایسه با هندست‌های نسل قبلی خود، حواشی کوچک‌تری دارند. گفته می‌شود که حواشی اطراف قاب این 2 گوشی به هیچ‌عنوان با باریک‌ترین نمونه‌های عرضه شده به بازار قابل مقایسه نخواهند بود و مطمئنا اسمارت‌فون ویوو Apex دارای حواشی بسیار باریک‌تری است.

گوشی‌های پیکسل جدید بایستی طی پاییز پیش‌رو رسما معرفی شوند. انتظار می‌رود این هندست‌ها با تراشه اسنپ‌دراگون 845 و سیستم‌عامل اندروید P در اختیار مشتریان قرار گیرند.

2 در مورد “آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با پیکسل ۳ گوگل”

  1. پیچسل ۲ که ساخت با اون همه مشکلاتی که ب وجود اورد دیگه عمرا کسی به سمت خرید پیکسل ۳ بره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH