نسل جدید ساعت هوشمند هواوی واچ 2 به صورت رسمی معرفی شد

هواوی از جمله کمپانی‌هایی است که موفقیت نسبی و خوبی را در حوزه گجت‌های پوشیدنی کسب کرده است. این کمپانی در حال حاضر 6 درصد از بازار گجت‌های پوشیدنی را در اختیار دارد، با این حال تلاش‌های این برند چینی در جهت افزایش سهم خود در بازار است. هواوی به تازگی از یک گجت جدید به نام هواوی واچ 2 2018 رونمایی کرده است که در دو نسخه روانه بازار می‌شود و یک به‌روزرسانی برای هواوی واچ 2 پرو است که سال گذشت روانه بازار شده است.

در بخش سخت افزاری تفاوت خاصی را میان این دو اسمارت‌واچ مجهز به Wear OS را مشاهده نمی‌کنیم. این به معنای استفاده از یک نمایشگر 1.2 اینچی اولد با وضوح 390 در 390 پیکسل است. هم‌چنین در هواوی واچ 2 2018 می‌توانیم چیپست نسبتا قدیمی اسنپدراگون Wear 2100 را مشاهده کنیم، این چیپست دو سال پیش توسط کوالکام به صورت رسمی معرفی شده است. در کنار این چیپست از 4 گیگابایت حافظه داخلی و 768 مگابایت رم استفاده شده است. در هر دو ساعت از تراشه NFC استفاده شده است که امکان پرداخت به وسیله Huawei Pay ،Ali Pay و هم‌چنین سیستم پرداخت وی‌چت را فراهم می‌کند. هواوی واچ 2 2018 با کسب گواهی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به بهره‌گیری از GPS، سنسور سنجش ضربان قلب و هم‌چنین پایشگر میزان خواب اشاره کرد.

با وجود همه تشابهات، این دو نسل یک تفاوت اساسی با یکدیگر دارند، در واقع هواوی برای یکی از مدل‌های هواوی واچ 2 2018 امکان استفاده سیم کارت‌های e-SIM و نانو سیم را در نظر گرفته است. باتری 420 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای این ساعت در هنگام استفاده از شبکه 4G، شارژدهی یک روزه را به همراه خواهد داشت. این در حالی است که اگر شبکه 4G را غیرفعال کنید، 12 ساعت باتری بیش‌تری را دریافت خواهید کرد.

نسخه بلوتوث هواوی واچ 2 2018 با قیمت 240 دلار و در رنگ‌های مشکی کربن و خاکستری عرضه می‌شود. نسخه مجهز به LTE با پشتیبانی از سیم کارت نانو در رنگ نارنجی و نسخه e-SIM در رنگ مشکی کربنی فروخته می‌شود، هر دو نسخه LTE، با قیمت 310 دلار روانه بازار خواهند شد.

1 در مورد “نسل جدید ساعت هوشمند هواوی واچ 2 به صورت رسمی معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH