بررسی و دانلود اپلیکیشن لنز (Lenz)؛ تلویزیون اینترنتی با طعم اینترنت رایگان!

لنز (Lenz) یکی از اپلیکیشن‌های معروف در بین کاربران ایرانی است که توسط ایرانسل تهیه و تولید شده و پشتیبانی آن نیز توسط این شرکت انجام می‌شود. این اپلیکیشن دارای مزیت‌های خوبی است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اینترنت رایگان اشاره کرد و البته بعضی از اشکالات که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بررسی و دانلود اپلیکیشن لنز (Lenz)

اپلیکیشن لنز (Lenz) از جمله تلویزیون‌های اینترنتی است که مانند بسیاری از اپ‌های مشابه ابتدا با امکان ارایه تماشای اینترنتی تلویزیون و بعضی امکانات جانبی وارد بازار برنامه‌ها شد ولی در حال حاضر این سرویس به عنوان یکی از ویژگی‌های آن شمرده می‌شود و خدمات بیشتر و بهتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که از جمله آن می‌توان به کانال‌های اختصاصی و تخصصی اشاره کرد.

رابط کاربری اپلیکیشن لنز (Lenz) زیبا و دوست داشتنی

اولین ویژگی مورد بررسی در مورد اپلیکیشن لنز (Lenz) رابط کاربری زیبا و دوست داشتنی آن است که قطعا مورد توجه هر کاربر سخت‌گیری خواهد بود. کاربر پس از ورود به محیط برنامه با بخش فیلم این اپلیکیشن مواجه می‌شود که گزینه‌های متنوعی را پیش رو دارد.

از جمله تب‌های موجود در اپلیکیشن لنز (Lenz) گزینه‌هایی از جمله موسیقی، برنامه زنده، جستجو و پروفایل کاربر است که مربوط به تنظیمات کاربری و پرداخت‌های اوست. البته در تغییر تب‌ها کمی کندی وجود دارد که به نظر می‌رسد به دلیل گرافیک و نوع طراحی اپلیکیشن است که قابل اغماض بوده ولی در صورت رفع این کندی عملکرد برنامه بهبود پیدا می‌کند.

در این اپلیکیشن، خبری از منوهای راست و چپ نیست و همه چیز به صورت واضح در مقابل کاربر قرار گرفته و تنظیمات نیز در تب جداگانه به صورت کاملا مشهود نمایش داده می‌شود تا کاربر از پیچیدگی‌های موجود در اپ‌های مشابه رهایی پیدا کند.

دسترسی به طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی

اولین ویژگی مهم اپلیکیشن لنز (Lenz) بخش فیلم و سریال آن است که یکی از کامل‌ترین اپ‌های موجود در این موضوع است. دوبله و پخش اختصاصی بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌ها در این برنامه نشان می‌دهد که بودجه‌های کلان ایرانسل توانسته کلاس کاری لنز را بالا برده و کاربران این اپ را نسبت به سایر برنامه‌های مشابه راضی‌تر نگه دارد.

پس از ورود به صفحه مربوط به فیلم با گزینه‌های مختلفی از جمله موارد زیر مواجه می‌شوید:

فیلم‌های داغ لنز: در این بخش با فیلم‌های جدید و به قول معروف “داغ” لنز مواجه می‌شوید که می‌توانید بر اساس فیلدهای مختلف از جمله جدیدترین، محبوب‌ترین، پربازدیدترین و دسته‌بندی بر اساس حروف الفبا آن‌ها را مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین‌ها: دومین گزینه موجود در این صفحه مربوط به فیلم‌های پرفروش است که کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه دیگران نسبت به خرید اقدام نماید.

اسکاری‌ها: در این گزینه شما به فیلم‌هایی دسترسی پیدا می‌کنید که به عناوین مختلف از اسکار جایزه گرفته‌اند و به معنای دیگر شما می‌توانید بهترین فیلم‌های دنیا از نظر این جشنواره را مشاهده کنید.

برنامه‌های اختصاصی: یکی از فعالیت‌های خوب اپلیکیشن لنز (Lenz) در زمینه تولید محتوای اختصاصی است که کاربران می‌توانند به طور مثال از برنامه استندتاپ و… بهره‌مند شوند که در این برنامه هنرمندان محبوب و بعضا ممنوع‌التصویر رسانه ملی حضور دارند که فرصت خوبی برای مشاهده دوباره آن‌هاست.

لیست تماشا: اگر جزو کاربران لنز و در حال تماشای فیلم و سریالی باشید، می‌توانید در این بخش به لیست سریال‌های تماشا شده و در حال تماشای خود دسترسی پیدا کنید و حتی یک قسمت را که نصفه و نیمه تماشا کردید، از همان دقیقه مدنظرتان ادامه دهید!

دسترسی به طیف گسترده‌ای از موسیقی‌های ایرانی و خارجی

دومین بخش اصلی از اپلیکیشن لنز (Lenz) مربوط به موسیقی است که بسیار پرمحتوا بوده و علی‌الخصوص در زمینه موسیقی ایرانی توانسته یک منبع بسیار قوی باشد. پس از ورود به این بخش گزینه‌های مختلفی از جمله موارد زیر را مشاهده می‌کنید:

جدیدترین آلبوم‌های موسیقی: در این بخش معمولا آلبوم‌های ایرانی که توسط خوانندگان مطرح تولید شده‌اند، ارایه می‌شوند.

محبوب‌ترین‌ها: در این بخش طبق امتیازاتی که کاربران به موسیقی‌های مختلف داده‌اند، آثار دسته‌بندی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته تا دیگر کاربران بتوانند سریعا به آثار محبوب دسترسی داشته باشند.

دسته‌بندی بر اساس ژانر: در این بخش کاربر می‌تواند بر اساس دسته‌بندی هایی مثل: سنتی، راک، کودکانه، آسمانی، پادکست، جاز، فولکور، تلفیقی،الکترونیک، کلاسیک، کتاب الکترونیکی، موسیقی فیلم و پاپ به موسیقی دلخواه خود گوش دهد.

برنامه‌های زنده و بازبخش آن‌ها؛ پر محتوا و پولکی!

یکی دیگر از نقاط قوت موجود در اپلیکیشن لنز (Lenz) بخش برنامه زنده این اپ است. شما پس از ورود به این بخش می‌توانید به گزینه‌های مختلفی دسترسی داشته باشید ولی یکی از مشکلات بزرگ در این قسمت پولی بودن بسیاری از شبکه‌های آن است که شاید در نگاه اول این حق را به لنزی‌ها بدهید ولی قطعا شنیدن این موضوع که حتی برای مشاهده آی‌فیلم و شبکه تماشای صدا و سیما نیز می بایست هزینه روزانه پرداخت کنید، قطعا شوک آور است!

البته در این بخش شبکه‌های تخصصی مانند شبکه پرسپولیس و استقلال وجود دارد که به ویدئوهای مختلف از این باشگاه پرداخته و بازی‌ها و جشن قهرمانی‌ها را بازپخش می‌کند. البته در بسیاری از مواقع مانند جشن قهرمانی اخیر پرسپولیس به صورت زنده حواشی موجود در ورزشگاه را نیز پوشش می‌دهند.

بررسی و دانلود اپلیکیشن لنز (Lenz)

رادیو: در این تب کاربر به 8 شبکه رادیوی سراسری کشور دسترسی دارد که عبارتند از: رادیو پیام، رادیو جوان، رادیو ورزش، رادیو آوا، رادیو ایران، رادیو فرهنگ، رادیو معارف و رادیو قرآن که معلوم نیست نحوه انتخاب و گزینش این موارد به چه نحوی بوده است! به طور مثال چرا رادیو اقتصاد و رادیو سلامت که جزو شبکه‌های بسیار کاربردی هستند، در این بخش وجود ندارند؟

تلویزیون: تب دیگر موجود در این بخش مربوط به تلویزیون است که 24 شبکه تلویزیون در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته اگر از نبود شبکه‌های استانی (که نقطه قوت اپ‌های مشابه است) بگذریم، پولی بودن شبکه آی‌فیلم، نسیم و تماشا را نمی‌توان قبول کرد!

همچنین در این بخش می‌توانید به جزییات بیشتری از شبکه‌های موجود دسترسی داشته باشید و آرشیو چند روز قبل را مشاهده و در صورت تمایل به تماشای آن‌ها بنشینید! قابلیت جالب دیگر اینکه بعضی از کانال‌ها را می‌توانید برای کودکان قفل کنید! (مبادا شبکه یک را مثلا ببینند!)

سومین قابلیت این بخش امکان ضبط برنامه‌ها به صورت زمان‌بندی‌شده است که می‌توانید برنامه‌های زنده را به همان مقداری که نیاز دارید ضبط و دانلود کنید.

تب جستجو: جستجوگری برای پیدا کردن علاقه‌مندی‌های شما

از دیگر گزینه‌های اصلی در کنار فیلم و موسیقی و برنامه زنده اپلیکیشن لنز (Lenz) گزینه جستجو است که کاربر می‌تواند با وارد کردن هر اطلاعاتی از محتوای مورد نظرش به آن دسترسی داشته باشد و نیازی نیست برای دسترسی به یک فیلم و سریال خاص، تمام دسته‌بندی‌های برنامه را زیر و رو کند.

پروفایل کاربری اپلیکیشن لنز (Lenz)

آخرین گزینه اصلی موجود در برنامه مربوط به پروفایل است که کاربر می‌تواند در این بخش پروفایل خود را مدیریت کند، زبان برنامه را تغییر دهد (که فعلا از زبان فارسی پشتیبانی می‌شود)، اعتبار و سوابق خرید خود را ببیند و اطلاعاتی از برنامه را مشاهده کند.

بررسی و دانلود اپلیکیشن لنز (Lenz)

مزیت اصلی اپلیکیشن لنز (Lenz) چیست که امکانات رایگان را پولی کرده است؟

این سوال یک پاسخ قابل تامل به نام اینترنت رایگان برای کاربران ایرانسل دارد! با توجه به گستردگی کاربران اینترنت ایرانسل به نظر می‌رسد این شرکت این هدیه را به گونه دیگری جبران می‌کند و دریافت هزینه‌های مختلف به همین دلیل است. البته این امکان، قابلیت کمی نیست و قطعا برای بسیاری از افراد جذاب و پرفایده خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن لنز (Lenz)

11 در مورد “بررسی و دانلود اپلیکیشن لنز (Lenz)؛ تلویزیون اینترنتی با طعم اینترنت رایگان!”

  1. دروغه اصلا اینترنتش رایگان نیست حجم کم میکنه من یه فیلم توش تست کردم ببینم کم میکنه یا نه دیدم کم کرد خیلیم کم کرد ۱ گیگ و خورده ای کم کرد همشون دزدن

  2. محسن‌ موسوی

    منم همین الان پاک میکنم برنامه لنز رو‌ از اینور تبلیغ میکنید اگر بسته اینترنت داشته باشیم رایگان هست و از طرف دیگه به هوای اینکه رایگان هست داخل برنامه لنز میشیم بعد یکبارگی متوجه میشیم از حجم بسته داره کم میشه‌ واقعا که

    1
    13
  3. اگه یکم مثل بقیه مردم دنیا عمل کنیم (تحریم کنیم.نخریم ).اینجوری شب نمیخوابن صبح بلندشن یک نقشه جدید برا خالی کردن جیب ملت بگیرن .از بس که پوست کلفت شدیم.همه پاکش کنیم تا بفهمن

    22
  4. لطفاً تایید کنید.خدا لعنتتون بکنه به حقه علی بی وجدان ها چرا اینقد بفکره گول زدن و خالی کردنه جیبه این مردمه بیچاره اید کم مشکل دارن؟چرا دلخوشیشونو ازشون میگیرید؟چرا لنز باید اینترنت کم کنه؟مگه رایگان نبود؟اولش اشتراک خریدن حالا هم حجم اینترنتو غارت میکنید؟خدا ازتون نگذره.آخه بی وجدان 8گیگ واسه 4ساعت تولنز بودن؟ تا قیامت حلالتون نمیکنم وازتون نمیگذرم.اگه واقعا خوبید این نظرمو اشتراک بگذارید تا همه بدونن چه کلاهبرداری هستید

    46
  5. نظر شما این اسن که آیو اینترنت رایگان داره و قابلیت هاش بهتره؟ من از روبیکا هم استفاده کردم اما چک کردم و حجم اینترنتم رو کم میکرد این پلیکیشن(لنز)حجم رو کم میکنه؟این که میگند اینترنت رایگان ولی حجم کم میشه ..پس رایگان نیست که!!!

    2
    9
  6. سلام. از موقعی که نسیم پولی شد واقعا نا امید شدم، واسه خندوانه استفاده میکردم، حالا نمایش و تماشا بدرد نمیخوره هیچی! یه چیز دیگه حتما باید بسته فعال داشته باشید تا اینترنت رایگان جواب بده، روبیکا هم نت رایگان داره ولی بگیر نگیر داره. من از نسخه با رابط کاربری قبلیش استفاده میکنم که بنظرم مشکلات کمتری دارم. واسه فیلم و سریال فکر کنم آیو محتوای بیشتر و بهتری ارائه کرده.

    2
    10
    1. بی شرف ترین اپلیکیشن همین لنزه یک ساعت داخلش باشی دو گیگ ازت میخوره یک فوتبال داخلی با تلویزیون داخلی با بست ایرانسل با لنز ایرانسل واسه من سه گیگ در اومد دزدی تو روز روشن چرا هیچکس نیست حق ما رو بگیره .خدا لعنت کنه همه پرسنل و عواملش رو.

      1
      3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH