خداحافظی با یاهو مسنجر در ۲۶ تیرماه

امروز یاهو اعلام کرد که سرویس مسنجر معروف این کمپانی با نام یاهو مسنجر از ۲۶ تیر ماه سال جاری به طور کامل متوقف می‌شود، اگر شما به دنبال جایگزینی برای این پیام‌رسان می‌گردید، یاهو محصولی با نام Squirrel را به شما پیشنهاد می‌دهد که در حال حاضر نسخه‌ بتای آن عرضه شده و عضویت در این پیام‌رسان فقط با دعوت ممکن است. شما می‌توانید درخواست دعوت شدن را از طریق این لینک انجام دهید.

برنامه‌ جدید یاهو هنوز با استقبال زیادی مواجه نشده و آمار دانلود و نصب آن در پلی‌استور گوگل به حدود 1000 نصب می‌رسد. این برنامه دارای امکانات تقریبا جالبی همچون چت‌روم‌های مخفی است که می‌توانید به صورت گروهی گفت‌وگو کرده و نگران امنیت پیام‌ها نباشید.

همچنین می‌توانید تاریخچه‌ گفت‌وگوهای خودتان در مسنجر قدیمی را تا ۶ ماه قبل از طریق این لینک درخواست دهید. پیام‌های شما از طریق ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. اگر مورد مهمی در یاهو مسنجر دارید که می‌خواهید آنرا ذخیره کنید، فرصت زیادی برای‌تان باقی نمانده است و بهتر است دست بجنبانید چرا که از ۲۶ تیر به بعد نمی‌توانید در یاهو مسنجر وارد شوید.

این اولین برنامه‌ پرطرفدار و قدیمی نیست که این روزها خبر تعطیل شدن آن را می‌شنویم. پیام‌رسان AOL هم تقریبا یک سالی است که تعطیل شده و به خاطرات سپرده شده است، اما یاهو مسنجر یکی از پیام‌رسان‌های قدیمی بود که هنوز هم زنده مانده، همه‌ مخصوصا جوانان دهه ۶۰ با یاهو مسنجر آشنایی خوبی دارند و برای خیلی از افراد این اولین پیام‌رسانی بود که استفاده می‌کردند، هنوز هم برخی افراد از روی عادت از ایموجی‌های این پیام‌رسان استفاده می‌کنند و خاطرات خوبی از چت‌روم‌های یاهو مسنجر دارند.

یاهو اعلام کرده همانطوری که فناوری روزبه‌روز در حال پیشرفت است، ما نیز به دنبال ساخت و معرفی نرم‌افزاری جدیدتر برای ارتباطات هستیم و اولویت ما نیازهای کاربران است.

1 در مورد “خداحافظی با یاهو مسنجر در ۲۶ تیرماه”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH