رندر جدیدی از نوکیا 5.1 پلاس با نمایشگر برش خورده منتشر شد

چند هفته قبل بود که شرکت HMD طی مراسمی در کشور روسیه چند محصول جدید خود را معرفی نمود. این گوشی‌های جدید به نام‌های نوکیا 2.1، نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 بودند و به ترتیب نسل جدید گوشی‌های نوکیا 2، نوکیا 3 و نوکیا 5 هستند که در سال گذشته وارد بازار شدند. در حقیقت به جز گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 845 ما انتظار زیادی از شرکت HMD نداریم زیرا این شرکت فعلا در حال خاطره بازی با نوستالوژی‌ دنیای گوشی‌ها است نه حرکت به سمت یک تحول واقعی در محصولات تولیدی‌اش!

HMD

با اینکه به نظر می‌رسد HMD برای ادامه سال دیگر چیزی برای عرضه به بازار ندارد، با این حال انتشار یک رندر CAD از گوشی نوکیا 5.1 پلاس به صورت آنلاین، بار دیگر توجهات را به سمت آنها جلب کرد. نکته جالب این‌ است که طبق این رندر CAD، نوکیا 5.1 پلاس نیز مانند گوشی نوکیا X6 از صفحه نمایش برش خورده بهره خواهد برد.

تولید این رندر CAD کاری مشترک بین @onleaks و TigerMobiles بوده و به همراه یک ویدیو منتشر شده است. براساس اطلاعاتی که این منبع ارایه نموده، ابعاد گوشی نسبتا بزرگ و 149.5 در 71.9 در 8 میلی‌متر است و از یک نمایشگر 5.7 اینچی بهره خواهد برد. بخش برش خورده نمایشگر نیز بسیار عریض‌تر از برش نمایشگر گوشی نوکیا X6 بوده و در آن دوربین، اسپیکر و حسگر‌ها قرار داده شده است. در قسمت پایینی صفحه نمایش هم قاب دارای یک لبه کوچک است که نام برند نوکیا بر روی آن حک شده است.

قسمت پشتی دستگاه نیز شباهت زیادی به نوکیا X6 دارد. دوربین دوگانه که به صورت عمودی نصب شده و همراه با یک فلاش LED دیده می‌شود و در مجموع کمی دارای برجستگی از سطح بدنه است. درست در زیر قسمت دوربین، یک اسکنر شناسایی اثر انگشت قرار دارد. نکته قابل توجه این است که به نظر می‌رسد قسمت پشتی دارای پوشش شیشه‌ای باشد. نوکیا 5.1 پلاس مجهز به یک پورت USB نوع C در زیر گوشی است و در دو طرف آن شکاف‌های مربوط به میکروفون و اسپیکر به چشم می‌خورد. در قسمت بالایی نیز شکاف میکروفون ثانویه و جک هدفون 3.5 میلیمتری قرار گرفته است.

HMD

همچنین خطوط آنتن نیز در قسمت بالا و پایین گوشی قابل مشاهده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات و سخت‌افزار آن منتشر نشده اما به احتمال قریب به یقین باید چیزی بینابین گوشی نوکیا 5.1 و 6.1 باشد. در صورت عرضه نوکیا 5.1 پلاس، بدل به نهمین گوشی نوکیا خواهد شد که در سال 2018 توسط شرکت HMD به بازار معرفی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH