حالت جدید گیم پلاس در God Of War چالش جدیدی پیش روی طرفداران بازی ایجاد می‌کند

جدیدترین عنوان God Of War بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 در یک ماه گذشته موفق به فروش 5 میلیون نسخه‌ای شده و از این نظر یکی از موفق‌ترین بازی‌های عرضه شده برای این کنسول است. بسیاری از گیمرها تا به حال بازی را تمام کرده‌اند، اما استودیوی Santa Monica سونی دلایل جدیدی برای بازی‌کنندگان جهت اتمام دوباره بازی ارایه خواهد کرد.

در نمایشگاه E3 و در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی تایید شد که شرکت در حال کار بر روی حالت جدید گیم پلاس برای God Of War است.

شرکت این موضوع را آشکار کرد که از زمان عرضه بازی بسیاری از کاربران آن در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های مختلف درخواست عرضه این حالت برای بازی را داشتند. سونی ضمن خوشحالی از این موضوع اعلام کرد حالت جدید گیم پلاس به خاطر درخواست بالای طرفداران در حال کار و تولید است.

همچنین اعلام شد این حالت در قالب آپدیتی به صورت رایگان برای کسانی که هم اکنون این عنوان را دارند، عرضه خواهد شد. در این حالت شخصیت‌های اصلی بازی یعنی کریتوس و اترئوس بازی را با آپگریدهایی که از تمام کردنش به دست آورده‌اند، مجددا آغاز خواهند کرد. این آپگریدها شامل طلسم‌ها، زره‌ها و دیگر آیتم‌ها خواهد بود.

همچنین این حالت سخت‌تر از حالت معمول God Of War خواهد بود و چالش بیشتری را پیش روی کاربران قرار خواهد داد. حالت جدید گیم پلاس در حال تولید بوده و هنوز زمان انتشاری برای آن در نظر گرفته نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH