8 دستگاه عجیب و غریب اندرویدی که شیفته آن خواهید شد

 android1

برای بسیاری از ما سیستم عامل اندروید تنها در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها تعریف شده است ولی جالب است بدانید که دنیای اطراف ما به سرعت در ال تطبیق با این سیستم عامل محبوب است و شاید پس از خواندن این مقاله از وجود اندروید بر روی دستگاه‌هایی که به آنها اشاره خواهد شد شگفت زده شوید.

1- فریزر اندرویدی
این فریزر به سیستم وای فای داخلی مجهز است و یک صفحه نمایش ال سی دی نیز بر روی بدنه خود دارد تا بتوانید حتی در هنگام خوردن آب خنک نیز به ارتباط خود با دنیای مجازی ادامه هید. البته ین کاربری‌های اولیه به صورت پیش فرض برای این دستگاه طراحی شده و در آینده به طور حتم می‌توان انتظار عملکردهای پیچیده‌تری را از این فریزر هوشمند داشت.

 android3

2-ماشین لباس شویی اندرویدی

این ماشین لباسشویی با قیمت 1600 دلار عرضه خواهد شد و با هوشمندی سامسونگ برنامه‌های بسیار جالبی با سیستم عامل اندروید برای این ماشین لباسشویی طراحی شده است که برای نمونه می‌توان از ارسال نوتیفیکیشن به صاحب ماشین لباسشویی در هنگام پایان فرایند شستشو اشاره نمود. دیگر کارکرد جالب این سیستم تغییر در برنامه کارکرد ماشین لباس شویی از راه دور است که نیاز به سر زدن مکرر به دستگاه را عملا برطرف می‌نماید.

 android2

3- دوربین اندرویدی

شاید در این لیست آشناترین محصول برای همه همین دوربین اندرویدی باشد. دوربین‌های اندرویدی به راحتی و با دارا بودن سیستم وای فای می‌توانند عکس‌های گرفته شده را در لحظه به انباره اطلاعاتی راه دور انتقال داده و یا بر روی شبکه به اشتراک بگذارند، به این رتتیب سرعت کارکرد بسیار بالا خواهد رفت و اطمینان از اینکه هیچگاه از نظر حافظه کمبودی نخواهید داشت نیز بسیار ارامش بخش خواهد بود.

 android5

4-قهوه ساز اندرویدی

این محصول هنوز به صورت رسمی به بازار عرضه نشده است ولی به شخصه یکی از طرفداران پر و پا قرص در هنگام عرضه آن خواهم بود. این قهوه ساز یک شیار برای قرار دادن اسمارت فون شما را بر روی خود دارد و به این ترتیب در هنگام درست کردن قهوه می‌توانید از دستگاه خود موسیقی پخش کنید، آن را شارژ کنید و دستور درصد ترکیب مواد برای قهوه خود را به دستگاه انتقال دهید.

 android1

5- MP3 پلیر اندرویدی

این دستگاه با لوگوی مشهور نکسوس به عنوان یک پخش کننده موسیقی چند نفره مطرح است و در نوع خود با ظاهری منحصر به فرد و زیبا می‌تواند هر بیننده‌ای را به خود جذب کند، همچنین سیستم عمل اندروید به این دستگاه اجازه می‌دهد تا کاربر خود را به مراکز پخش آنلاین موسیقی متصل نماید.

 android6

6- روبات نینجای اندرویدی

این دستگاه که نام اصلی آن استاد نینجای مرگبار است به صورت یک روبات دارای دست و پا طراحی شده و به خوبی می‌تواند دستورات را از سیستم عامل اندرویدی خود ردیافت نموده و برای زدن مشت به سمت رقیب اقدام کند، همچنین پاهای مکانیکی از روبات امان دویدن را به آن داده‌ است که همه این امکانات به لطف قدرت سیستم عامل اندروید امکان پذیر خواه بود. البته این روبات تنها با برنامه ریزی حرکات از پیش تعیین شده را احرا می‌کند و هوش مصنوعی خاصی برای آن تعریف نشده است.

 android4

7- تلویزیون هوشمند اندرویدی

این تلویزیون هوشمند ابتدا در نمایشگاه CES سال 2012 به مخاطبین عرضه شد و با استفاده از امکانات سیستم عامل اندروید 4 می‌واند امکانات ویژه و اپلیکیشن‌های اندروید را بر روی خود به اجرا درآورد. به این ترتیب می‌توانید با یک تلویزیون و ی صفحه نمایش بزر از امکانات بی نظیر و گسترده این سیستم عامل به صورت خانوادگی نیز بهره‌مند شوید. کافیست تا در نظر بگیرید که این تلویزیون به کمک سیستم وای فای به شبکه اینترنت نیز متصل خواهد بود.

 android7

8-پرینتر اندرویدی

شرکت HP یک پرینتر ویژه را طراحی نموده است که می‌توان از دستگاه‌های اندرویدی مانند تبلت بر روی شیار مخصوص تعبیه شده بر یو پرینتر برای دستور دادن به آن استفاده کنید، به این ترتیب این پرینتر به صورت مستقیم به گوشی یا تبلت شما متصل شده و اطلاعات را دریافت میکند و چاپ اسناد را به راحتی و به صورت مستقیم انجام خواهد داد.

 android8

3 در مورد “8 دستگاه عجیب و غریب اندرویدی که شیفته آن خواهید شد”

    1. مسعود جلالوندی

      سطل زباله های پارک محلمون شبیه لوگوی اندرویده.احتمال میدم اونا هم اندرویدی باشن.
      (این فقط یک شوخی بود)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH