شایعات خبر از یک آیپد خیلی بزرگ می‌دهند!

Larger-12.9-iPad-rumored-in-the-testing-phase-at-Foxconn-again-pegged-for-March-release

یک روز دیگر با شایعات بیشتر دیگر. شایعات امروز خبر از یک آیپد 12.9 اینچی می‌دهند که شایعات پیشین را رد می‌کند. پیش از این شنیده بودیم که آیپدی 11.4 اینچی در مرحله آزمایش به سر می‌برد، اما امروز بر اساس آنچه رسانه‌های کره‌ای اعلام کرده بودند، یک آیپد حدود 13 اینچ برای مصارف آموزشی و اینترپرایز در مراحل اولیه ساخت به سر می‌برد.

اینکه در مرحله آزمایش در فکسکان باشی، چند معنی مختلف دارد، اینکه این پنل یکی از همان چند پنلی است که اپل تا بحال چندین بار خواسته است از آنها استفده کند و این اتفاق نیفتاده است، این آیپد فقط می‌آید تا پاسخی محکم به تبلتهای ویندوز 8 موفق در بازار بدهد و یا اینکه شاید تنها یک صفحه نمایش بزرگ است که می‌تواند با مک‌بوک ایر استفاده شود.

این تبلت بزرگ، به هر دلیلی که ساخته شده است و در هر اندازه‌ای که است، فصل بهار معرفی می‌شود. اگر این شایعات صحت داشته باشند و آیفون 6 هم سال بعد به همراه iTV به بازار بیاید، سال 2014 سال پر رونق و موفقی برای اپل خواهد بود.

1 در مورد “شایعات خبر از یک آیپد خیلی بزرگ می‌دهند!”

  1. ببخشید ولی اپل نمیاد تبلت بزرگ تر بزنه،چون یک با عهدنامه ثبت شده اش نمی خونه و دو لطمه زیادی به مک بوک ایر ١١ اینچی اپل خواهد خورد!!هر چند که ایپد ایر تقریبا مرز میان تبلت و کامپیوتر رو برداشته ولی من بر این باورم که الان وقتش نیست و این نظریه برای چند سال ایندس، ایپد ایر فقط اغاز این راه طولانی است!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH