علاقمندان بازی Fortnite Battle Royal مراقب نسخه‌های جعلی آن برای اندروید باشند

بازی Fortnite Battle Royal که عنوان بسیار پرطرفداری در میان دوستداران بازی است چند ماه پیش برای گوشی‌های موبایل هم عرضه شد. گرچه این بازی از ماه آوریل امسال برای سیستم ‌عامل iOS ارایه شده ولی هنوز در رابطه با عرضه آن برای سیستم‌های اندروید خبری اعلام نشده است. در حالی‌که علاقمندان بازی Fornite بی‌صبرانه منتظر عرضه آن برای اندروید هستند، به نظر می‌رسد که بسیاری از این فرصت به‌دست آمده سو استفاده کرده و در حال انتشار نسخه های جعلی این بازی هستند.

نسخه جعلی این بازی را می‌توان با یک جستجوی ساده در اینترنت پیدا کرد. چیزی که باعث شده تا بازی‌کنندگان به این ویدئوها اعتماد کنند، کامنت‌های جعلی است که در انتهای پست‌های مربوط به آن گذاشته شده است، از جمله این‌که «فایل بازی سالم است و عالی کار می‌کند». به‌محض اینکه شروع به نصب فایل بازی می‌کنید، ظاهرا لوگوی بازی و صفحه بارگذاری آن قانونی به نظر می‌رسد اما باید توجه داشته باشید که این تصاویر از نسخه iOS جعل شده است.

این برنامه جعلی، بعد از گرفتن تایید نصب بازی از سوی کاربر، او را به سایت دیگری ارجاع می‌دهد که در آنجا از او خواسته می‌شود که اپلیکیشن دیگری را برای ادامه نصب بازی دانلود کند. لازم به گفتن نیست که صرف‌نظر از اینکه چقدر برنامه و اپلیکیشن دانلود و نصب کنید این بازی هرگز نصب نخواهد شد.

Fornite قرار است تابستان امسال برای سیستم‌عامل اندروید هم عرضه شود پس فعلا کمی صبور باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH