ویژگی جدید ذخیره‌سازی محتوای آفلاین برای کاربران اندروید کروم فعال شد

گوگل به‌تازگی اعلام کرد که نسخه جدید کروم برای کاربران دستگاه‌های با سیستم‌عامل اندروید در دسترس است. این نسخه جدید برخی ویژگی‌های خود را بهبود داده و امکان جدیدی را اضافه کرده است. با این ویژگی مهم می‌توانید هنگامی‌که به یک شبکه WiFi وصل شدید، محتوای آفلاین خود را ذخیره کنید.

بر طبق گزارش‌ها از گوگل، کروم برای کاربران بیش از صد کشور قابل‌ دسترس است. ازجمله این کشورها می‌توان به برزیل، هند، اندونزی و نیجریه اشاره کرد. کاربران در این کشورها هم تعداد بالایی دارند و هم نیازهای آفلاین برای آنها بیشتر است. ویژگی جدید به این کاربران اجازه می‌دهد که بدون وصل شدن به اینترنت، وب‌سایت‌ها را بررسی کنند. مرورگر کروم زمانی که گوشی این کاربران به یک شبکه اینترنت WiFi رایگان و بدون محدودیت حجمی متصل شود، مطالب و محتوایی را دانلود می‌کند که در محدوده آنها مشهور هست و سپس وقتی‌که اینترنت در دسترس نباشد کاربر قادر به دیدن این محتواست.

علاوه بر این کاربران این نسخه جدید زمانی که به اینترنت متصل باشند؛ مرورگر کروم بر اساس نوع و محتوای مطالعه در تاریخچه خود مقالات جدید را دانلود می‌کند. بعد از آنکه کروم این محتویات را دانلود کرد، کاربران به‌راحتی می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند؛ حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستند.

این ویژگی‌های جدید بر روی آخرین نسخه به‌روزرسانی شده کروم در گوگل پلی قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که این ویژگی‌های جدید برای همه مناطق و کشورها عرضه نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH