سامسونگ مشغول تست هندستی با سیستم‌عامل اندروید Go است

احتمالا شنیدن نام سامسونگ به همراه اندروید Go موضوعی جالب‌توجه است. شایعات اولیه نشان می‌دهند که احتمالا پس از مدت‌ها، تلاش سامسونگ برای بهره‌گیری از تجربه اندروید بر روی یک گوشی پایین‌رده به ثمر نشسته است.

اکنون اخبار در خصوص دستگاهی به گوش می‌رسد که برای بازار هندوستان در نظر گرفته شده است. اما آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت SamMobile نشان می‌دهد که این هندست در چندین کشور دیگر نیز عرضه خواهد شد.

اکنون وجود دستگاهی با شماره مدل SM-J260G که ظاهرا گجتی با سیستم‌عامل اندروید P است، با انتشار برگه‌ای از امتیازات بنچ‌مارک مورد تائید قرار گرفته است اما منبع مذکور به اسامی دیگری نیز اشاره می‌کند.

هندست با شماره مدل SM-J260F برای کشورهای بریتانیا، ازبکستان، کشورهای حوزه قفقاز، آلمان، ایتالیا، اوکراین، روسیه، قزاقستان، فرانسه و لهستان در نظر گرفته شده است؛ در حالی‌که دستگاه با مدل SM-J260M به کشورهای آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، ترینیداد و توباگو، پرو، پاناما و پاراگوئه اختصاص خواهد یافت. به‌علاوه شماره مدل SM-J260G بایستی در کشورهای کامبوج، تایلند، سنگاپور، مالزی و ویتنام عرضه شود.

با توجه به عرضه محصول در چنین مقیاس بزرگی، ظاهرا کمپانی کره‌ای به دنبال بررسی واکنش بازارهای مختلف نسبت به تجربه سیستم‌عامل اندروید بر روی یک دستگاه سامسونگی ارزان‌قیمت است. تنها زمان، چگونگی تطابق بازار با این دستگاه و به تبع آن ارزش سرمایه‌گذاری روی گجت‌هایی با سیستم‌عامل اندروید P در آینده را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH